Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har har dere gått opp i vekt og hvilken uke er dere i???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 33+3 og gått opp 8kg ca

Skrevet

Uke 28+5 og har også gått opp ca 8 kg.

Skrevet

bare gått opp 1kg siden uke 28..stoppa opp så si her da

Skrevet

29+5 på vei og ned 5 kg :) men hadde litt å ta av så det er ikke farlig for lillegutt i magen :)

Skrevet

Uke 32 og opp 17 kg... Gikk opp 30 kg med førstemann og håper at det blir litt mindre denne gang. Selvom det tydeligvis blir mer enn nok!

Skrevet

Uke 32+1 og har gått opp ca 7kg...

Skrevet

36+5 og opp ca 11 kilo. Men hadde bmi på 19 før sv, så føler ikke det gjør alt for mye.

Skrevet

30+2 og 8 kg. Gikk opp 19 sist, så jeg er glad det ikke er like mye denne gangen!

Skrevet

31+2 og opp ca 3-4 kg, skal ikke på kontroll før 20 mai, så vet mer sikkert da! :)

Skrevet

Er i uke 30+ 5 og har gått opp 7.5 kg!

Skrevet

uke ca 29 - opp ca 6 kg..

Går opp mer denne gangen, enn sist merker jeg...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

32+0 og 2 kg, men har nok fra før ;p

Skrevet

31 uker og 11.5 kg opp. Hadde bmi på 23 før sv.skapet så jordmor sa d var perfekt vektoppgang selv om jeg ikke er helt enig i det hehe.

Første sv.skap opp 22 kg, og andre sv.skap opp 12 kg.

Håper det stopper ved ca 15 kg, men blir nok heller nærmere 20.

Skrevet

37+1 og opp 16 kg (jeg klaget litt til jordmor sist men hun sa det var ikke mye når en har så mye vann i kroppen). Hadde en bmi på 20 før svangerskap så kunne vel vært verre (men kunne også vært bedre!!;) ).

Skrevet

Jeg har kommet til uke 29+3. Høyden min er 172, og jeg startet på 58 kg og har nå lagt på meg 12 kg. Det var litt rart da nåla hos legen plutselig viste 70 kg.

Har mesteparten av vekta på magen. Ellers har jeg fått litt væske i kroppen også. Det er litt plagsomt.

Skrevet

uke 40 i morgen og har gått opp 17 kg.......

Skrevet

uke 33 på tirsdag.. har gått opp ca 11 kg så langt... gikk opp 32 kg med nr 1...

Skrevet

Er 29+3 og har gått opp ca 8 kg, mesteparten ligger på magen. Samme vektstigning så langt denne gangen som forrige gang.

Skrevet

Uke 39+5, 12 kg tyngre :) Glede meg til å trene etter fødsel.

Skrevet

Oj, så lite folk har gått opp! :)

Er i uke 40, og har gått opp ca 18 kg. Men disse er godt fordelt på 1.78 m, så er ikke spesielt synlig bortsett fra magen.

Skrevet

32+5 og gått opp 8,5 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...