Stellaborealis Skrevet 13. mai 2010 #27 Skrevet 13. mai 2010 Hvis jeg sier det til noen mener jeg at de ser bra ut:) Ikke for mye, men heller ikke for lite.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #28 Skrevet 13. mai 2010 Str 36-38 = slank Str 40 = ganske slank (litt ekstra postring, men ikke så mye at det gjør noe. Str 42-44 = lubben Større enn str 44 er å være tykk.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #29 Skrevet 13. mai 2010 Men det kommer jo MYE an på høyde og kroppsbygning også da, 14.44..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #30 Skrevet 13. mai 2010 Jeg bruker str 40, det gjør også en venninne av meg. Jeg er nesten 20 cm høyere enn henne og MYE tynnere. Så en kan ikke bare se på klesstørrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå