Gå til innhold

Hva legger du i "ganske slank"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre at jeg var ganske slank i dag..hva betyr det da, at jeg er litt slank men ikke helt?!

 

Hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske slank= lubben...

 

 

Skrevet

Det måtte du bare skrive for å være stygg eller?

Skrevet

Enig med 22:20 : Ganske slank= lubben

Skrevet

signerer annie 22:20

 

Ganske slank er det samme som "hyggelig og praktisk" leilighet:)

Skrevet

Men hvordan kan ganske slank være lubben, det henger jo ikke på greip?!

Skrevet

ganske slank synes jeg er hakket før man er tynn,tror mange sier ganske slank fordi vi mennesker ikke vil gi kompliment rett ut og si til en person at han/hun er SLANK!:)

Skrevet

Hyggelige dere er da..

Skrevet

strøken=slank

Hyggelig=lubben

Renoveringsbehov= tykk

Oppussingsobjekt= veldig overvektig

Skrevet

Lubben er jaggu ikke ganske slank i mine ører.... Men ganske slank så syns jeg det høres mer ut som litt tynnere enn tynn :P

Skrevet

Ganske slank er noe man er før man er tynn.

 

Man er ikke lubben når man er ganske slank!

 

 

Skrevet

Folk her inne bare må slenge med leppa altså! Sitter vel der med 20 kg overvekt selv..

Skrevet

betegnelsen ganske slank bruker men fordi man ikke vil si at noen er lubben så klart. Har ingenting i mot å si at noen er SLANK hvis de virkelig er det. Min mine kriterier for å fortjene tillelen "slank" er ganske høye, bruker ordet relativt skjeldent. De fleste kvinner har en del til overs på kroppen, litt stor rompe, ridebukelår eller håndtak.

Skrevet

Jeg sier ihvertfall ikke til noen at de er ganske slanke hvis de er lubbne.. lubben vil jeg kalle folk som har 5-10 kg ekstra, og da er de ikke spesielt slanke akkurat.

Skrevet

Trodde det var et kompliment jeg, hmm....

Skrevet

folk har forskjellig oppfatning om hvordan en slank person skal se ut. De 5 kilo ekstra er lett å få. Kategoriserer meg selv som lubben fortiden da jeg har 5 kilo igjen til jeg er nede i der jeg var før jeg fikk barn. Har fortsatt litt håndtak og litt store overarmer i forhold til hva jeg vil ha. Veier 64 kilo og skal ned til 59. Er 172 høy.

Skrevet

ganske slank = slank+

 

ps: hadde drept for å være ganske slank ;)

Skrevet

Du kan umulig være lubben med den vekta/høyden 22.36, høres slank ut du.

Skrevet

Ble jo bare mer forvirra av svarene her.:)

Skrevet

Ganske slank er ikke lubben i mine ører. Ganske slank er å være ganske slank men ikke for tynn. Jeg er ikke ganske slank men slank eller tynn kanskje:/

Skrevet

Ganske slank sier jeg om noen som har noen kg for mye til å være slank.

Så er enig med dem over her som sier ganske slank=lubben.

 

 

Skrevet

Er det bare meg, eller blir ordet "slank" rarere for hver gang jeg leser det?

Skrevet

HI her. Snakk om å bli forvirra her da.. får ikke håpe folk synes jeg er lubben:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...