Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Fikk høre at jeg var ganske slank i dag..hva betyr det da, at jeg er litt slank men ikke helt?! Hehe:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Det måtte du bare skrive for å være stygg eller?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 signerer annie 22:20 Ganske slank er det samme som "hyggelig og praktisk" leilighet:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Men hvordan kan ganske slank være lubben, det henger jo ikke på greip?!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 ganske slank synes jeg er hakket før man er tynn,tror mange sier ganske slank fordi vi mennesker ikke vil gi kompliment rett ut og si til en person at han/hun er SLANK!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 strøken=slank Hyggelig=lubben Renoveringsbehov= tykk Oppussingsobjekt= veldig overvektig
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #11 Skrevet 12. mai 2010 Lubben er jaggu ikke ganske slank i mine ører.... Men ganske slank så syns jeg det høres mer ut som litt tynnere enn tynn
Villa Perlesukker Skrevet 12. mai 2010 #12 Skrevet 12. mai 2010 Ganske slank er noe man er før man er tynn. Man er ikke lubben når man er ganske slank!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #13 Skrevet 12. mai 2010 Folk her inne bare må slenge med leppa altså! Sitter vel der med 20 kg overvekt selv..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #14 Skrevet 12. mai 2010 betegnelsen ganske slank bruker men fordi man ikke vil si at noen er lubben så klart. Har ingenting i mot å si at noen er SLANK hvis de virkelig er det. Min mine kriterier for å fortjene tillelen "slank" er ganske høye, bruker ordet relativt skjeldent. De fleste kvinner har en del til overs på kroppen, litt stor rompe, ridebukelår eller håndtak.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #15 Skrevet 12. mai 2010 Jeg sier ihvertfall ikke til noen at de er ganske slanke hvis de er lubbne.. lubben vil jeg kalle folk som har 5-10 kg ekstra, og da er de ikke spesielt slanke akkurat.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #16 Skrevet 12. mai 2010 Trodde det var et kompliment jeg, hmm....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #17 Skrevet 12. mai 2010 folk har forskjellig oppfatning om hvordan en slank person skal se ut. De 5 kilo ekstra er lett å få. Kategoriserer meg selv som lubben fortiden da jeg har 5 kilo igjen til jeg er nede i der jeg var før jeg fikk barn. Har fortsatt litt håndtak og litt store overarmer i forhold til hva jeg vil ha. Veier 64 kilo og skal ned til 59. Er 172 høy.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #19 Skrevet 12. mai 2010 ganske slank = slank+ ps: hadde drept for å være ganske slank
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #20 Skrevet 12. mai 2010 Du kan umulig være lubben med den vekta/høyden 22.36, høres slank ut du.
Vilja<3 Skrevet 12. mai 2010 #22 Skrevet 12. mai 2010 Ganske slank er ikke lubben i mine ører. Ganske slank er å være ganske slank men ikke for tynn. Jeg er ikke ganske slank men slank eller tynn kanskje:/
serin@ Skrevet 12. mai 2010 #23 Skrevet 12. mai 2010 Ganske slank sier jeg om noen som har noen kg for mye til å være slank. Så er enig med dem over her som sier ganske slank=lubben.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #24 Skrevet 12. mai 2010 Er det bare meg, eller blir ordet "slank" rarere for hver gang jeg leser det?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #25 Skrevet 12. mai 2010 HI her. Snakk om å bli forvirra her da.. får ikke håpe folk synes jeg er lubben:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå