Gå til innhold

Vil ikke ha meg fordi jeg har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hør på de anonyme som rakker ned på deg. De gjør det bare fordi det er den eneste måten de kan være fornøyd med seg selv på. Det er jo derfor mennesker er stygge med hverandre på den måten. For å heve sitt eget dårlige ekteskap eller liv.

Typisk at noen roper lettlurt fordi er forhold tar slutt og man har baby.

De sure damene som sitter her er i følge statestikken skilt innen noen få år. Halvparten av alle ekteskap går jo i grus, så de vet ikke hva de har i vente. Så kan de sitte der med skjegget i postkassa.

Masse lykke til H.I. Om det ikke skjer med denne mannen så finner du kjærligheten en dag du også. Jeg skjønner godt at du ble skuffet og alle her hadde blitt det samme. Men kua glemmer ofte at den har vært kalv. Mange her har ikke datet på flere år så de har glemt hvordan det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke han syntes det var en så fantastisk date, som du har fått deg for deg at det var. Kanskje han ba deg ut på date for å bli bedre kjent med deg, også syntes han ikke at det var full klaff alikevel?

Kan godt være at han ikke dumpa deg fordi du har en baby.. Verre å høre det kanskje, for da er det liksom ikke typen som er en dust, men kanskje du ikke var som han trodde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...