Gå til innhold

noen som vil bli spådd?


Kristine_88

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde blitt kjempe glad hvis du kunne ha spådd meg :)

Er så babysjuk og vil gjerne vite når det blir vår tur!

Jeg: 100979

Han: 100576

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Kokosbolla!

 

Kan du fortelle meg om jeg er gravid nå? evt når blir jeg det? Får jeg en gutt til?

 

Tusen takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære kokosbolla :-)

 

kan du se på meg :-) når event blir jeg gravid og event kjønn???

fdt 230675 på forhånd TUSEN takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA i februar, nå har det nettopp blitt slutt med sambo, men jeg frykter jeg kanskje har blitt gravid.. så hadde satt UTROLIG stor pris på om du kunne ha sett på meg om jeg er gravid? Og om jeg og eksen vil klare å finne tilbake og ha et godt forhold?

Synes det er så trist å tenke på at jeg egentli sku ha vært 5 mnd på vei nå og lykkelig med sambo, istedet sitter jeg her alene og ulykkelig"/

 

Født 31.07.88.

 

Håper virkelig på svar! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne det til deg siden du kom opp med datoen 23. som fødselsdato. Denne datoen har jeg selv gått og tenkt på. Siden faren til barnet sin pappa døde på denne datoen i juni noen år tilbake.. Vet ikke om det stemmer eller om du kan ha fått opp 23 fra meg. Det gjenstår og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, kan du se på meg også hvis du ikke allerede har fått for mange? Jeg lurer på jobbsituasjon, når vil jeg få meg jobb og ser du noe rundt jobb generelt? Vi tenker å starte å prøve å bli gravid i juli hvis jeg har fått meg jobb først..ser du om jeg greier det og når jeg evt blir gravid? kjønn?

 

Takk hvis du har tid ! :) 230982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro egentlig at du sier dette, for jeg har nå i lengre tid tenkt at jeg kanskje skal ta ut spiralen i august, hvis jeg får overtalt mannen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kokkosbolla:)

 

har 2 gutter fra før. har prøvd nå lenge å bli gravid med nr 3.håpe at det klaffer snart.kan du se når å evt kjønn og hvordan neste svangerskap blir?

 

11.03.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kokosbolla!

Jeg er gravid i10.uke. Kan du se om det er gutt eller jente jeg får denne gangen?

På forhånd tusen takk.

Født:260578.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Født 19.07.82

Har termin 30 mai,ser du når jeg føder?

Om det er gutt eller jente??

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er født 23.4.71 og har en attpåklatt på gang, terminen er 15. juli. Jeg tror det blir jente og jeg tror hun kommer før terminen. Hva tror du? Er jeg helt på villspor og bare ønsketenker :-)

Hadde vært kjempekoselig med svar fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er født 05.08.87. jeg har termin den 30.06. men på grunn av at min mor hadde svangerskaps forgiftning både med meg og min søster tror kanskje legene at jeg kommer til og føde tidligere. hva tror du? og kan du se om jeg og min samboer kommer til og flytte i nærmeste framtid?

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vil du se på meg?:)

 

Jeg 18.10.1988

Han: 04.03. 1984

 

Når vil jeg bli gravid? er i min 7 pp nå, etter jeg mistet mine to små i 5 mnd

 

Tusen takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,har lyst til å bli spådd. Har fem barn den siste er 6,5 år.Ønsker oss veldig et barn til håper at det er en shangs. Venter på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kokkosbolla, kan snille se noe om meg? 281175. Er 10 uker gravid. Angående kjærlighet, fremtid, lykke, sommer, vektøkning, helse, kjønn,

Jeg har aldri blitt spådd før, kjempespent!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kokosbolla! :-)

 

Er født 110567

 

Kan du se om jeg får flere barn?

Evt når jeg blir gravid?

Hvilket kjønn det blir?

 

Kan du evt. se hvor mange barn jeg har fra før??

 

Op forhånd takk! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er fodt 22.02.65 og er 45 år ønsker veldig å bli gravid.Har 5 barn fra før.2 barn med den nye mannen min gutt8 år og jente 6.5 år. Hatt eggløsning for ca 1 uke har ikke fått mens håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født 22.2.65 er 45 år onsker meg veldig et barn til. Håper at det er mulig bruker nå bidronning gele. har altid blitt fort gravid håper på svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil gjerne bli spådd! :)

Dette er min første gang.. er bare 4 uker på vei, og går hele tiden rundt å redd det skal skje noe med barnet. Grunn til bekymring? Hva med kjønn?

01.11.88

 

Gremling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...