Gå til innhold

noen som vil bli spådd?


Kristine_88

Anbefalte innlegg

heisann! jeg er gravid, men vi vet ikke hvem som skjuler seg er inne.. kan du se om det er jente eller gutt? og om vi får flere barn? 060485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

09112008

 

Jobben føler jeg ikke er noe problemer det er bare noe du vil ha forandring i..bytte jobb eller noe.. graviditet for jeg opp i august..

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill og prøve om du kan se hvor mange dager jeg har igjen til fødsel? Kansje du får opp en dato? Har tre eksamener nå i mai og juni. Så hadde vært fint å vite :)

f. 26.12.86

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym

 

To får jeg opp. Og at dere har muligheten til å få et til..jeg trur ikke at dere blir skilt...men at dere heller vil jobbe med forholde for kjærligheten er egentlig ganske stor mellom dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lyseroa

 

vanskelig å se kjønnet på deres baby du..når har du termin`? letttere å få det inn da..stemmer som regel bedre å da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du wild yamen tuller me meg? er første gang syklusen har gått over 28 dager:S er så forvirra at d e sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Hvordan går fødselen min og når kommer ungen (dato)?

Født 21.06.83 Takker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda86-spire nr to i magen

 

får inn rundt slutten av en mnd..men vanskelig å si når du ikke skriver termin dato... 23..kan det være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev for langt ned:S

tror du at grunn til at min syklus for første gang noen gang er mer enn 28 dager er grunnet wild yam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne bli spådd :) om graviditet, når jeg blir gravid og evt. kjønn. kan gjerne bli spådd om økonomi også.

f.dato: 09.11.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei titt gjerne litt på meg og om du vil:-)

gravid når og evt kjønn??

Tusen takk på forhånd:-))

f 10.12.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro!

 

Jeg er født 3 juli 1982, lurer litt generellt på hva du ser på meg framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du meg gravid no? -usikker på om det går bra. Har nettopp testet positivt og har mistet før.

 

Ser du mange fødte barn på meg ? (har mistet tidligere så du kan kanskje få opp de...)

 

070172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du når lillejenta mi blir født? Har termin 14 juli. Er det jente foresten? Ser du noe personlighet? :)

(jeg er 290483, far er 150982)

Ser du ev også hvor mange barn vi får? Og hva?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk:)

Har tre barn nå ,men de er alle jenter....;) så vist vi skal få en gutt til slutt må vi vel ende på 4 barn?!:)

 

ang deg, har det vært noe utroskap,forhold som har tatt slutt eller?noe som sliter/plager deg litt i vertfall,men du jobber deg igjennom det,men føler det tar tid.

du har værtfall mye positivt i vente i sommer.Familie krever en del,så ikke jobb over evner,slit deg ut. Ligger graviditets kort på deg,så enten er du snart graivd eller så tenker/ønsker du det:)

Har du barn? Har du mann? Ligger nemelig en del både kvinnelig å mannelig kort på deg,men siden jeg ikke vet om du har verken mann el barn så blir jeg usikker på hva det betyr:) Men litt lyst å si 3 barn på deg to gutter å så en jente? Evnt en jente mellom guttene? Ble masse kanskej her,men har ei lita som ligger på gulvet å forstyrrer litt,så fint om du kan gi tilbake mld,så kan jeg evt legge et legg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vite om jeg har gutt eller jente i magen :) - termin 21.12.10

 

Jeg født: 20.12.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...