Gå til innhold

Dere som "ikke" ser paradise her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke på- men må innrømme at jeg så første episoden, pga at vi var på besøk hos en familie som så på. Jeg hadde veldig lyst å gnage av meg armen for å komme bort derfra.

Samboeren min hender han svipper innom, men jeg mistenker at kun er pupper han ser på, så hvis jeg strengt på han, bytter han kanal:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte denn knappen...

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å se på!

Ser på mye rart jeg da, men et sted går grensen:)

Skrevet

På torsdager pleier jeg å se på .. fordi det ikke er noe annet å se på :o)

Må si jeg morer meg litt innimellom - de gjør jo så mye dumt!

Synes det er ganske komisk egentlig....

Skrevet

jeg ser ikke på paradise hotel=)

Skrevet

Absolutt ikke, da ser jeg heller på at malingen tørker.

Skrevet

Du kan selv signere med nick, hi

Skrevet

Jag ser (såg) det men nu har vi precis förlorat alla kanaler (sagt opp) och jag kommer nog att överleva utan PH ;)

...följer kanske med lite på nätet då...

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn. Nevner samtidig at jeg aldri har sett en eneste episode Hotel Cæsar eller Tangerudbakken heller.

Skrevet

ser nok ikke på paradise nei.. synd å måtte skuffe deg ;)

Skrevet

Har aldri fulgt med på det nei.

Skrevet

Nei, nei og atter nei! Paradise Hotel er så fordummende at det forbauser meg at folk som ser på det har iq nok til å holde seg oppreist på to føtter !

Skrevet

Paradise er søppeltv, hadde aldri kasta tid bort på det.

Skrevet

jeg ser det ikke, vi har ikke tv3:-)

Skrevet

jeg ser det :)

Skrevet

Ser det ikke. Av alle ting man kan bruke tiden sin på, ville jeg vel heller gått på glødende kull, eventuelt sett maling tørke, enn å se på Paradise Hotel. Uinteressante mennesker i et TV-program som ikke handler om noe - selv Drømmehagen gir meg mer utbytte.

Skrevet

Jeg ser ikke på det. Fordi vi ikke har tv3. Men har lest om det. Har faktisk aldri sett en eneste episode av den typen tv-show. Tror rett og slett ikke det er min kopp med te. ( bortsett fra Lars Monsen på NRK, det går vel under reality det også? ;) )

Herreguuuud. Når jeg leser gjennom hva jeg har skrevet, føler jeg meg som en 80 åring som kommenterer dagens "søppel-mentalitet" .Djises.

Skrevet

Tråden ville vært bedre dersom HI selv stod fram med nick. HI er liksom så modig og frittalende i åpningsinnlegget og krever at andre skal stå fram med nick, men ikke snakk om at hun gjør det selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...