Gå til innhold

Dere som "ikke" ser paradise her:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kulle virkelig ikke falt meg inn!

Fatter ikke hva det feiler folk som synes program som det er morsomme!

Talentløst og hjernedødt!

Skrevet

Eg ser det IKKJE! Alle tiders lavmål spør du meg. Får vondt i magen berre av å sjå reklamen, kjem på ingen måte til å sjå ein heil episode nokon gong.

Skrevet

aldri sett en eneste episode av en eneste sesong! det har ikke engang stått på i bakgrunnen!

Skrevet

Ser ikke.

Skrevet

Innrømmer det gjerne at jeg ikke ser....

Skrevet

,

Skrevet

Har aldri sett annet enn reklamen for det,og kommer heller aldri til å se mer

Skrevet

Jeg blir kvalm og flau (på deltakernes vegne) kun av å høre om plottet for programmet ... Stakkars folk!

Skrevet

Ser ikke på det :) Ser heller gresset gro!

Skrevet

Har ikke sett på denne sesongen i det hele tatt. Vi har bare NRK nå, og det kan være en fordel.

Skrevet

Jeg ser det! Hehe, synes det er festlig, jeg:)

Og jeg vet om MANGE som gjør det samme. Alle er oppegående mennesker rundt 22-25 år.

Vet også om flere (ser det også her på BIM) som bare MÅ kommentere hvor idiotisk og teit Paradise Hotel er, etter hver episode:) Da må jeg le litt.. Hvorfor i all verden ser dere på da?

Eller enda verre; hvorfor bruker dere som ikke ser på det, så mye krefter og banneord på å fortelle verden at dere IKKE ser det? (Da mener jeg selvsagt ikke alle). Det gjør dere ikke smartere av den grunn.

Skrevet

Har ikke sett en eneste episode.

Skrevet

Jeg ser det ikke ;-) Men så ser jeg veldig lite på tv, og gidder i alle fall ikke bruke tiden på noe som ser ut til å bare være tull, ut i fra innleggene her...

Skrevet

Selv om valget stod mellom de to ondene fotball og PH så tror jeg rett og slett jeg hadde valgt fotball. Og jeg HATER fotball ! Faktisk har jeg så store motforestillinger mot fotball at det hadde vært grunn til å ikke gå inn i et forhold med en fotball-fan....

Jeg har aldri sett, jeg ser ikke, og jeg kommer aldri til å se Paradise Hotel.

Skrevet

Det ser jeg ikke på!

Skrevet

Ser ikke, never ever!

Men har aldri kritisert programmet her.

Gjest 5 andre
Skrevet

Har til gode å se en episode av Paradise Hotel. Så ikke sist heller. Jeg har forresten til gode å se en episode av Hotel Cæsar også.

Skrevet

Zappe videre med engang æ ser d kommer, klare omtrent ikke se reklame for PH engang :P

Skrevet

Skulle ikke være anomym nei....

Skrevet

Nei, det gir jeg bare ikke seertall... Makan til søppel.

Skrevet

Ser det hver eneste kveld, og skulle jeg gå glipp av det så se jeg det på nett-tv.

Lærerikt? Nei. Men guri så engasjerende når man er inn i det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...