Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #26 Skrevet 10. mai 2010 hahahahahahahah! Du kan da vitterligen ikke seriøst mene at du skal bli snurt av dette?! Dama var pen, kjolen var sikkert fin den å, men dama trumfa kjolen. De fleste menn synes kjoler er fine ting å se åp, men de lar kvinnene kjase over dem. De sier ifra hvis kjolen er stygg som juling, men utover det er det ganske likgyldig så lenge dama liker den Skaff deg litt sjøltillit
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #27 Skrevet 10. mai 2010 http://www.ribbonsandpearls.co.uk/catalogue/wedding_dresses/ronald_joyce/rjc00021.php
OsloMor Skrevet 10. mai 2010 #28 Skrevet 10. mai 2010 Taktløs og teit, etter min mening. Selvsagt synes man andre mennesker er tiltrekkende, det er jo menneskelig. Men, man skal jo ikke såre noen av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #29 Skrevet 10. mai 2010 Hvordan kan jeg ta det opp med ham.. Skal jeg si til ham nå at jeg faktisk ble såret av det han sa?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #31 Skrevet 10. mai 2010 http://www.somaras.no/brudekjoler_cristina_stort.html
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #32 Skrevet 10. mai 2010 Jaja, da vet jeg at jeg må slanke meg 5 kg til bryllupet og se ut som henne da..for at han skal bli fornøyd.. DUST HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #33 Skrevet 10. mai 2010 Og ikke glem å farge håret lyst i tilfelle du er mørk.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #34 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er helt vanlig jeg, altså. Helt vanlig menneske og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde brydd meg i negativ retning. Det viser jo bare at mannen har god smak og så er han med meg! Smask til kakemannen min!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #37 Skrevet 10. mai 2010 Ja, for det var jo AKKURAT det han sa...at du må se ut som henne. Jeg mener slikt handler om selvtillit. Jeg ser ikke problemet med slike kommentarer fordi jeg vet at mannen min synes jeg er vakker :-) Jeg skjønner jo likevel at det kan være vanskelig å svelge dersom dere har et fohold uten komplimenter og slikt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #38 Skrevet 10. mai 2010 Dust selv, se på hva du skriver, da, HI! Er det ikke lov å si at andre er pene? ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #39 Skrevet 10. mai 2010 Om du bare må slanke deg 5 kg er du heldig, den kjolen der er ikke laget for lubne damer.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #41 Skrevet 10. mai 2010 HI mener du virkelig at han ikke kan kommentere andre damer sammen med deg,andre damer som er penere enn deg? hvis han ikke kan det synes jeg virkelig at du skal gå inn i deg selv og jobbe med selvtilitten din.det er en lost case å prøve å late som om det ikke er andre smellvakre kvinner der ute,det vil det bestandig være og de vil bestandig være vakrere og slankere enn deg.men det betyr da vel ingenting???han vil jo gifte seg med deg!!
Dunder Skrevet 10. mai 2010 #42 Skrevet 10. mai 2010 Det er vel ikke akkurat noe å ta på vei for, men hvis du syntes kommentaren var teit, så er det helt greit å si det også. Personlig synes jeg menn som kommenterer utseendet til damer i hytt og pine er skikkelig harry og turn-off. Har ikke noe med dårlig selvtillitt å gjøre, det er rett og slett bare litt smakløst. Samme som menn som lager apelyder når det er fotball på tv. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #43 Skrevet 10. mai 2010 Hun på den somaraslinken var jo ikke pen i det hele tatt. Den andre kom jeg ikke innpå. Hadde skjønt deg hvis det virkelig var en sexy hot dame, men hun der var jo bare helt normal:-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #44 Skrevet 10. mai 2010 Samme gjorde min.... I tillegg så han ikke forskjell på modellene jeg viste han for å få en feeling på hva slags modell han synes er finest. hehe jeg ble også litt snurt, for begge deler, men fant ut at da kan jeg velge brudekjolen helt etter egen smak, for han vil ikke se forskjell uansett lol
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #45 Skrevet 10. mai 2010 Vet at det kanskje virker litt hårsårt å få sagt noe som det mot deg. Men det kommer jo ann på hva slags forhold dere har da. Jeg kan ganske åpent snakke med typen min om sånn som ja hu der var pen eller han var kjekk. Men synes hvordan det kom ut virka litt eplekjekt for å være en tullekommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå