Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Pratet med typen her nå så så vi litt på brudekjoler på nettet, så viser jeg han en kjole jeg vil ha så sa han "WOW hun var pen"... Jeg bare ehhh????? Så sa han " ÅÅ unnskyld, er jo meningen jeg skal se på kjolen ikke damen" ... Tok meg nær av det:(
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Ikke noe problem. Han sa bare det alle hadde tenkt.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 litt klønete kanskje? Eller et dårlig forsøk på humor? Men de er jo pene de modellene inni brudekjolene da..., og vi jenter syntes vel noen av herremodellene er relativt hotte???
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Ja men hvorfor si det til MEG?? Er ikke jeg WOW liksom da..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Kan hende han sa det litt på spøk da? Jeg ville ikke tatt meg nær av det, bare sett litt "morskt" på han kanskje, og sagt at ja, nå var det kjolen jeg skulle vise deg, ikke dama inni:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 det kommer jo helt an på settingen.sa han det på tull?med et glimt i øye?min mann sier slike ting noen ganger,men da vet jeg at han gjør det bare for å irritere med fordi han egentlig vet hva jeg vil at han skal se på. ikke ta deg så nær av det,dere skal jo gifte dere! vil alltid være pene damer der ute selv om han gifter seg med deg...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Du kan ærlig talt ikke bli sur for det! Han må da få lov å si at andre også er pene! Hadde han sagt oi, du er stygg så hadde jeg skjønt du ble sur. Skjerp deg HI. Det er helt normalt å tenke at det er andre pene mennesker i verden. Modellene i kataloger osv ser pene ut uansett, også hvis de er iført en søppelsekk..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Han må da få synes andre damer er pene uten at det betyr at du er stygg?! "Enig", kunne jeg sagt til en slik kommentar fra typen.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Hoho, kanskje du bør jobbe litt med selvtillitten din? Selvsagt var hun pen, det mente vel du også? Det er jo mange som er pene der ute, både menn og kvinner og det må da virkelig være lov å si at andre enn sin partner er pene?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Du er nok ikke eneste sola i hans univers. Selv om det er du han har valgt. Men sluttet ALDRI å se på vakre kvinner. Tvert i mot.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Jo,det er du sikkert, men han ser jo deg hver dag, så du er jo ikke noen nyhet akkurat;)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Kan da hende han synes du er WOW også. Betyr ikke at ingen andre damer kan være heite for det?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Ikke noe å ta seg nær av :-) sånn kan vi sitte når vi ser på tv... Mannen; Dæven hun var dritfin.. Jeg; titter bort på ham og klarer ikke annet enn å le :-D Jeg vet jo at han elsker meg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 Unnskyld meg, men hvis du tar på vei av DETTE, bør dere seriøst utsette bryllupet!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 Joda, men når jeg viser en brudekjole som jeg kunne tenkt meg å bruke, er det ikke hyggelig å høre at hun var WOW.. Hadde vært bedre om han sa wow kjolen er fin, den hadde du vært fin i.. Men det fikk jeg ikke høre... DUST
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 Men hvorfor MÅ man si det til kjæresten. Utrolig hvor mange som synes dette var helt greir. De fleste vanlige mennesker ville ikke satt pris på en så teit kommentar...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 He he he.. Ja, hadde vært hakket verre om han så på dama på bildet, så på HI, og sa Oi, så stygg du er... Good one, 13.21
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #20 Skrevet 10. mai 2010 Nei, det hadde jeg ikke blitt sur for, ærlig talt det finnes flere mennesker der ute enn meg og mannen min. Dessverre er det også mange som er mye penere enn meg Det må da være lov å uttale sine meninger om andre uten at en skal bli sur.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #22 Skrevet 10. mai 2010 Link til siden? Merker jeg blir nysgjerrig på både dama og kjolen:)
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #23 Skrevet 10. mai 2010 Det er en ting å uttale meninger, men jeg mener at det er fullstendig unødvendig å utbasunere ovenfor forloveden hvor pen hun som står modell for kjolen er...Jeg ville nok ha blitt irritert jeg og... Noen ting er det lov å tenke inni seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå