Gå til innhold

Trøndelag


sibre

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innkalling i posten på fredag. Var da akkurat 15. Fikk time 21 juli.

Gått lenge å ventet på det brevet ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei. Så moro å se at vi er så mange i Trondheim/ Trøndelags området!! Jeg blir også gjernemed på treff og støtter dere andre i å møtes etter UL og ferien. Hvis mulig hadde det vært greit med et treff rundt 20.00 tiden....har ei lita ei fra før som må legges før man kommer seg så mye ut av huset.

 

Er det forresten noen av dere som også bor nærmere bestemt på BYÅSEN siden av byen (er bare nysgjerrig sjø=)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet til Heimdal men føler meg fortsatt som Byåsing :-) Skal ha min førstefødte på desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg bor på Byåsen, ja. Nærmere bestemt ved Utsikten, så ikke så veldig langt unna Dalgård;-) Og blir også gjerne med på et treff etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi prøver å få til et treff i uke 34/35 ? På kveldstid da selvfølgelig =) Tror Trondheim/Stjørdal blir enklest

Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som det er flest fra Trondheim her så er kanskje likest å ha det der?? Å ettersom ikke alle er inne her like ofte er det vel best å skrive forslaget ei stund før det skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sentrum en plass kanskje.... Er vel enklest for alle å komme seg dit? Ser det er ordnet en tråd om treff på Stjørdal å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da setter jeg opp noen forslag på sted, tid og dato og gir til hver enkelt så alle får det med seg og alle får si sin mening om det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Bor i Tr.heim og har termin 23.desember :) Ser MartheF har lagt inn forslag til treff for desembermager på solsiden i slutten av August. Ligger under "BIM-Treff" og "Sør-Trøndelag" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ite respons på Stjørdaltråden. Lite folk som venter barn i desember her kanskje? ;)

Så jeg tror vi slenger oss med på treff i Trondheim :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi lage en facebookgruppe for alle desember jentene?

de fra Oslo, kunne jo ikke ha med resten.

Liker inkludering mer enn ekskludering jeg, så jeg foreslår at vi går foran med et godt eksempel og lager en gruppe som inkluderer alle her på bim som har termin i desember ;)

hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kan dessverre ikke å lage slike grupper på Facebook, så er ikke til hjelp der dessverre. Så at "Barn i magen treffet" skulle være nå på torsdag 19 kl 18 på Bare Blåbær. Litt tidlig for min del siden jeg har ei lita ei hjem som skal legges også...,men skal se om jeg får tid til å komme. Hvis ikke er jeg veldig klar for et treff...men senere på dagen. Gjerne i 1930-20 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om onsdag 25.august eller onsdag 1.september rundt 19.30/20.00? Vet ikke hvilke kafe'er eller restauranter som "duger" til slike treff i byen så kom med forslag, og gjerne andre dato forslag om dere synes det passer bedre! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Seint svar her. Onsdag 25 ble litt kort tid å reagere på for meg. Ellers er Bare Blåbær en veldig dårlig plass å ha et slikt treff. Var på Barn i magen treffet her om dagen og det er mye støy der de har et langbord, noe som gjør det vanskelig å høre hva de andre sier. (Blir bare en samtale med de aller nærmeste nesten). Har dessverre ikke noen veldig bra andre plasser å foreslå, men det finner vi sikkert. Jeg kan ikke onsdag 8 men ellers tror jeg onsdager kan være en grei dag for meg iallefall.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...