Gå til innhold

Trøndelag


sibre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La ut dette innlegget for å eventuelt komme i kontakt med andre gravide ikke langt unna meg. Håper dere er interessert i kontakt videre også.? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Trondheim her også.. Vi må vel få til ett treff ettervært da jenter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes et treff hørtes lurt ut. Kanskje opprettet kontakt på facebook eller på andre måter og etterhvert. Holder graviditeten unna facebook så lenge jeg kan i alle fall, så noen gruppe er jeg ikke med på enda. Men synes det ville vært morsomt å komme i bedre kontakt med dere, noen andre å dele erfaringer med. En liten ekstra "barselgruppe" bare kanskje ikke så ofte at vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Trondheim. Foreløpig termin 21.des.

 

Jeg er helt klart med på å holde kontakten å ordne et treff en gang, men kanskje vente litt til ennå :) Men om ikke så alt for lenge kan vi vel få til et treff? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på treff ja:-) Har termin 20 desember med min første å syns d er alt for lite kontroller der jeg kan spørre om ting jeg lurer på å høre om hva som er lurt og motsatt. Vært fint å blitt kjent med andre som også ska gå hjemme i permisjon i samme tidsrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Treff: går det ikke ann å ordne noe etter sommerferien slik at alle har mulighet til å møtes. Ta en dag og møtes på solsiden eller noe?

 

Det er jo bare å planlege nærmere tidspunkt å sted men siden de fleste mener det er for tidlige enda er det jo flott å foreløpig sette det til etter alle er ferdige med eventuelle ferier i slutten av august eller noe. På den måten er jo de fleste ferdig med ordinær ultralyd også så da vet vi jo litt mer om hva som skjuler seg der inne og de som tidligere ikke har hørt noe fra lille gullet sitt kan da senke skuldrene og nye resten av svangerskapet.

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slutten av august høres veldig bra ut =) Nøyaktig tidspunkt og sted får vi hive inn de forslagene vi synes best ut selv, også ser vi hva vi blir enige om? Hørtes det greit ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på om dere som skal til St.Olavs har fått inkalling til UL enda? Når fikk dere i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia... fikk innkalling fra ST. O på onsdag, jeg var da 15 + 6, fikk time den 14 juli, men byttet til 12... jeg gikk å ventet på den jeg og.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...