Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei. Så moro å se at vi er så mange i Trondheim/ Trøndelags området!! Jeg blir også gjernemed på treff og støtter dere andre i å møtes etter UL og ferien. Hvis mulig hadde det vært greit med et treff rundt 20.00 tiden....har ei lita ei fra før som må legges før man kommer seg så mye ut av huset.

Er det forresten noen av dere som også bor nærmere bestemt på BYÅSEN siden av byen (er bare nysgjerrig sjø=)??

Annonse

Annonse

skal vi lage en facebookgruppe for alle desember jentene?

de fra Oslo, kunne jo ikke ha med resten.

Liker inkludering mer enn ekskludering jeg, så jeg foreslår at vi går foran med et godt eksempel og lager en gruppe som inkluderer alle her på bim som har termin i desember ;)

hva synes dere?

Hei.

Jeg kan dessverre ikke å lage slike grupper på Facebook, så er ikke til hjelp der dessverre. Så at "Barn i magen treffet" skulle være nå på torsdag 19 kl 18 på Bare Blåbær. Litt tidlig for min del siden jeg har ei lita ei hjem som skal legges også...,men skal se om jeg får tid til å komme. Hvis ikke er jeg veldig klar for et treff...men senere på dagen. Gjerne i 1930-20 tiden.

Hei. Seint svar her. Onsdag 25 ble litt kort tid å reagere på for meg. Ellers er Bare Blåbær en veldig dårlig plass å ha et slikt treff. Var på Barn i magen treffet her om dagen og det er mye støy der de har et langbord, noe som gjør det vanskelig å høre hva de andre sier. (Blir bare en samtale med de aller nærmeste nesten). Har dessverre ikke noen veldig bra andre plasser å foreslå, men det finner vi sikkert. Jeg kan ikke onsdag 8 men ellers tror jeg onsdager kan være en grei dag for meg iallefall.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...