Gå til innhold

Noen som har symptomer?


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte ta en ekstra test etter at jeg hadde snakket med sjefen. Måtte forsikre meg om at det faktisk var sant. Det føles fortsatt litt uvirkelig, spesielt siden jeg ikke har så mange symptomer enda.... Bare litt trøtt og veldig tørst. Gjør meg litt engstelig, men vi får satse på at alt er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm konstant, brekninger bare jeg ser mat på tv og orker ikke lukten på kjøkknet. Sterke lukter er grusomme, gøy i grillesesongen!! =(

 

Kjempe trøtt, hadde kunnet sovet rundt hvis jeg hadde hatt muligheten.

Etter egne beregninger er jeg 7+ 5, håper d forandrer seg snart.

 

Ikke lett å jobbe med pasienter når en nesten står å spyr i samme pussbekken.....

 

Tør ikke helt å tro d ennå, men kroppen gir TYDLIGE signaler..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 5 +2 i dag

 

og er forferdelig trøtt for tiden.. er kjempe spent på hvilke symptomer jeg får denne gangen

 

sist spøy jeg i 3 måneder, så bekkenløsning, så halsbrann, så mista jeg tannkjøtt, blødde neseblod hele tiden.. og svima av * lavt blodtrykk*

 

så denne gangen så harj eg bestilt nuuuull symptomer.. kun mage som vokser og pupper som vokser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 6 u + 2 d, i min første graviditet! :)

Er forferdelig trøtt, takler ikke lukta av hvitløk, og har små murrende "mens'smerter" om kvelden, ellers er det bare glede! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må si jeg har en del ihvertfall. Er trøtt, tissetrengt, tarmen er i ubalanse, brystvortene har vokst og er litt ømme, er kvalm i ny og ne, har hatt voksesmerter i armene, kjenner flere ganger til dagen at det er mye aktivitet i livmora, er VELDIG hormonell. Stakkar vordende far, han får gjennomgå, jeg gråter, er sint og overlykkelig om hverandre. Er 5+2 idag. Håper det sitter denne gang, mistet i februar 6+1, men da hadde jeg langt færre symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har noen symptoner. Det jeg merker aller mest er "mensen smertene". de kommer etter at jeg har sovet, og når jeg har sittet lenge. Ellers er jeg småtrøtt og småuvel til tider. men overlever=) er nå 5ukler +2 dager på vei.=)

 

Tenker mye om dagen, Både gleden av å være gravid og er spent på om jeg er så heldig å ikke mister det.

 

gleder meg til fortsettelsen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer har jeg har\tt i 3 uker i hvertfall, løper på do i ett sett for å forsikre meg om at jeg ikke har begynt å blø. Har tatt to tester, og begge ga utslag på få sekunder...så jeg vet jo at jeg er gravid.

 

Puppene er veldig ømme, må ut å kjøpe et par nye BH er, da mine er for små... hihi! Det er gøy for en som vanligvis har en B-Cup. Mannen min titta på meg når jeg kom ut av dusjen her om dagen og sa: Jøss..hva har skjedd med dem?? hehe

 

Ellers er jeg småkvalm, veldig glad i ingefær-øl og velfig trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at magen er vanvittig treg og full av luft... har begynt å spise svisker, håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også...32 år gammel og førstegangsgravid.....det eneste jeg har er menssmerter som kommer og går, men ingen mens:-) rare greier, ikke er brystene heller store og ømme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh kvalm både morgen og kveld (men heldigvis ingen oppkast enda), trøtt, murringer i magen og korsrygg. (Av og til så kraftige at jeg blir kvalm av det) ømme og kløende bryster, luft i magen, voldsom appetitt.. Men ellers er alt vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 5+4 .... kjennes ut som jeg skal ha mensen hele tiden , spess om kvelden. skikkelig humørsvigniger fra å gråte til å bli sinna..! litt små kvlam... helt sinnsykt ømme brystvorter!!! og veldig trøtt og fort sliten !!

var graivd helt til i 8u uke en gang og da spøy jeg hele 6 og 7 ,8uke...så krysser fingra for at jeg ikke blir sånn denne gangen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryseter, helt SINSYK matlyst på alt mulig, mensen smerter spesielt på kvelden, og murringer og BOBLING i livmora kjennes det ut som:P

Å så, den rare følelsen at du er oppblåst i underlivet på en måte:P

Har ikke vært noe som helst kvalm enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idagtidlig kom kvalmen som kasta på meg, måtte til og med på do og spy.. har jo vært i fin form tidligere, bare veldig trøtt. er nå 8+2 ifølge bv.

forrige svangerskap så var jeg kvalm fra uke 4 eller 5, så jeg synes det er rart at det kommer nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...