Gå til innhold

Noen som har symptomer?


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

Så moro å lese andres opplevelser!

Selv har jeg ingen, bare sporhund-nese og veldig trøtt :)

Men så er jeg ikke HELT overbevist enda heller da.. ;)

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Her er det ikke mye symptomer utan at jeg er veldig trøtt og blir små irritert i blandt, noe som mannen min er faktiskt (foreløpig) ganske flink til å takle (vi ser når det endrer seg hehe) :o)

 

jeg kjenner meg igjen når du siger at du ikke er helt overbevist enda...

 

så det er stort sett det samme som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å snakke om ennå, men veldig reisesyk. Ble til og med kvalm da jeg sykla hjem fra jobb..

bittelitt trøttere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel trøtt og lett for å få klump i halsen av småting som min samboer gjør.. som å ta på seg skoa........... ! hehe, hvor skal dette ta veien, tro? :)

 

Jeg kjenner av og til litt mensmurringer på kvelden/ natta..

Men ellers er det ingenting.. måtte jo ta en test idag igjen. Bare for å se enda en gang at det faktisk er sant, hehe.. :) der kom det opp gravid og 3+ på ukene :) ..

Rare meg gleder seg egentlig litt til andre symptomer tikker inn også. Kjenne litt på at man er gravid og ikke lure sånn hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vener på flere symtomer. Da vet man liksom at alt er greit.

 

Jeg kjenner foreløpig ingen ting til noen symptomer i det hele tatt, men på en eller annen måte kjente jeg på meg at jeg var gravid likevel. Litt rart siden dette ikke var planlagt, og at jeg heller ikke helt forventet det.

 

Forrige svangerskap merket jeg heller ikke så mye før jeg var 7-8uker på vei, så det kommer vel snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent ingen...! Fint å lese at det ikke bare er meg ;) Jeg måtte ta 3 tester i dag, bare for å forsikre meg om at det faktisk er sant at jeg gravid! Det har definitivt ikke gått opp for meg enda...

 

Det eneste jeg har lagt merke til er at jeg er veldig sulten ofte, og at jeg har litt ømme brystvorter. Var litt trøtt og slapp i forrige uke, men har ikke kjent noe særlig til det i dag i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her murrer det litt i mage og rygg, det gjorde det faktisk den dagen jeg ble gravid også, merkelige greier.. trodde ikke jeg var gravid, så tror ikke det var inbillt heller. Ellers kjenner jeg ingenting, bortsett fra masse rare lukter som ingen andre rundt meg kjenner;) Og så våkner jeg med metallsmak i munnen om morgenen, husker det fra sist også.. mye rart som dukker opp gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent på endel "stikkinger" i bekkenet, i en drøy uke. leste idag at det var vanlig, så det er jo greit :) Ellers er brystene ømme og klør noe helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 7 januar(etter mine beregninger)

Har vært kvalm en ukes tid i perioder, ømme bryster, og litt mer amper enn normalt, hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryst, Super tørst hele tiden og derav går på do hele tiden!

Merker at jeg ikke er like konsentrert på jobb, som jeg pleier å være.

Men mulig dette bare er fordi jeg drømmer meg litt bort i gravide tanker, hehe.

Fikk høre her at jeg snorket en natt og.

Ellers er jeg sulten, men ikke lyst på no..

Raper også mye!

Glad jeg ikke har kjent no kvalme,men er vel for tidlig å håpe at jeg ikke får det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye kvalm, magen rumler heletiden og halsbrann om kvelden når jeg skal sove.. Brystene er noe øme og klør en del.. Lite matlyst bare fyser på noe heletiden men mister lysten når jeg finner noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm. Ikke så ille at jeg kaster opp, men matlysten er kraftig reudusert. Ellers har jeg masse stikninger i livmoren. Kjennes ut som det presser liksom. Er også suuper trøtt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg sovet hele dagen :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort sliten. Var litt sippete her en kveld, ekstra sliten etter hektiske dager med mye reising ifbm. jobb. Er aldri sånn til vanlig! ;-) Huff...

 

Var gravid og mistet i uke 13 i januar. Var trøtt og sliten, og ble fort rørt, kunne få tårer i øynene av å se barnehagebarn på tur eller hvis jeg hørte en fin sang på radioen i bilen... Ellers var jeg ifølge samboeren grei å ha med å gjøre. Frykter at jeg blir mer hormonell denne gangen... Blir spennende å se.

 

Er glad og spent, men tør liksom ikke helt slippe løs gleden 100%. Får tidlig ultralyd denne gangen, håper jeg blir litt mer beroliget når jeg får sett babyen vår! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange tester må man ta for å bli helt overbevist ;)

- førstegangsgravid, 40 og en smule nervøs.....

Merker ikke noe som helst.....annet enn at mensen ikke kom :) og forhåpentligvis blir borte ett års tid eller så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va på "kontroll" idag hos fastlegen min...

Blev sykmeldt i en uke for jeg sliter virkligen med kvalmen..

Er i uke 6..

Tok et grav test der og fikk det bekreftet at vi venter et litet liv! :o)

Ellers så har jeg litt vont i pupperne mine..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsgravid og 32, også en smule nervøs. Kun fordi jeg ikke har noen symptomer enda.. Termin ca 7 januar, så det er tidlig i prosessen enda. Trenger vel ikke være full av symptomer alt nå. Virker som det er utrolig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, kvalm og atter kvalm. Brekker meg dagen lang. Synes det er veldig slitsomt og ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker litt kvalme, og er ufattelig trøtt. Og han jeg bor med kan vel bekrefte at humøret er litt opp og ned. Sist uke hadde jeg vondt nederst i magen, akkuratt som om jeg var stiv, men det er godt over nå. 4 uker på vei, og termin ca 17.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! akkurat blitt gravid. jeg har ikke mye symptomer. Litt trøtt og blir lettere oppbrakt. ellers bra form, og krysse fingrene for at det fortsetter. med jenta var jeg i kjempeform og hadde kun halsbrann, blir spennende å sammenlikne (dersom alt går bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 og er i fin form. Mine symptomer: fryktelig tørst, fryser, stikninger og murringer der nede. Bittelitt kvalm, trøtt og svimmel i perioder. Om jeg bøyer meg fremover er det litt ubehagelig og gir meg halsbrann. Klager ikke for jeg har det supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fant ut at jeg var gravid 4.mai. var hos legen 7.mai og fikk konstater det. ca 5 uker på vei. Ingen spesielle symptomer. Fikk en liten blødning uken etter. Var hos legen i dag og tok blodprøve - hun sa det var rundt 80 % som har blødning i svangerskapet - det gjorde meg LITT roligere - skal tilbake på tirsdag så får vi se hva resultatet viser. Jeg har ihvertfall nå bestemt meg at jeg er gravid til det motsatte er bevist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med (allerede før IKM) hadde jeg kløe i brystene og ømme bryster. Samt mensmurring og stikkinger i bekkenet. slik fortsatte det til et par uker over IKM.

Testa først en uke over IKM, men da visste jeg jo egentlig allerede at jeg var gravid. KOmmer aldri til å glemme gliset til sambo når han leste av den digitale testeren :)

Siste uka har jeg vært sliten og trett og sovner i bilen, fremfor tvn og der det er mulig :) Ellers kvalmen meldt sin ankomst, men stort sett går det i bølger gjennom hele døgnet. Våkner tilogmed av kvalme midt på natta... Akkurat det kunne jeg vært foruten.. Føles egenlig som omgangssyke dagen lang.. men er bare å holde ut :)

 

6+4 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg endelig gravid igjen. 6+2 termin 8 jan. Hadde en SA i oktober i fjor. Håper alt går bra denne gangen. Oppdaget graviditeten raskere nå, da jeg kjente de samme symtomene som sist. Ømme bryster/ stikking spes. om morgenen, trøttheten kom sigene på for to dager siden og kan sovne på sofaen opptil 3 ganger på en kveld. Ellers ingen kvalme enda, det er det jeg er mest redd for ettersom kvalme i svangerskapet skal være arvelig og min mamma var kvalm fra dag 1 og resten av svangerskapet ut... Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 i dag..

 

Har vært TRØTT i 2 uker.. FÅtt særdeles ømme bryster de siste dagene.. Litt kveldskvalm.. ellers bra..

Opplevde ikke å være så trøtt med de to første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...