Gjest Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 Hei. Jeg er 22 år og dette er mitt 2. svangerskap (mistet en i 2006). Jeg er 5+1 på vei. Fant ut igår at jeg var gravid,men skal til legen for å bekrefte det iløpe av neste uke Mine symtomer er: - Kvalme - Uvell - Svimmel - Sulten hele tiden, men har ikke lyst på så mye mat - murringer - gretten - veldig sårbar - sår i munnen? har hørt at dette kan være et symtom også - ømme bryst - Trøtt hele tiden - Går å svimer runt hele dagen. Føler at jeg ikke er helt våknet enda Det er de jeg kommer på i farta..
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 1. mai 2010 #27 Skrevet 1. mai 2010 er 25 år og 9+3 i dag litt halsbrann ømme pupper som kommer og går, kjenner store kjertler dær inne også følsom, gråter fort. blir mer sur/agresiv enn vanlig, men ikke uten grunn. oppblåst og luft smerter og putrer til en hver tid hjemme, hehe fått litt uren hud på ene siden av ansikte (aldri hadt kviser o.l før så må jo være pg av graviditeten) plaget med vond rygg og det merkes mye av nå kvalm om jeg ikke spiser noe ca hver 3-4 time og har mistet lysten på godis (noe sjokolade smaker av og til ok) men har fått godt lyst på frukt og grønnsaker men har også lysten på junk food. ellers er det ikke noe mer tror jeg, hehe. gru/gleder meg til ul på tirsdag. håper der fortsatt er liv lykke til med alle dere andre
snart5bare89 Skrevet 1. mai 2010 #28 Skrevet 1. mai 2010 Er 20 år (blir 21) venter nr 2. Jeg er 9 uker på vei og jeg har disse syntomene. - trøtt - lyst på mat men når den kommer på borde blir jeg kvalm - vondt i brystene - murring i livmoren - veldig fort sint - veldig fort brekninger
mari-ann<3 Skrevet 6. mai 2010 #29 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er 22 år og vi venter vårt første barn..Hadde en SA for et halvt år siden, men er nå 6 + 6 dager.. Har hatt symp som kvalme, trøtt litt ømme bryster og brystvorter, stikkninger i underlivet, men det meste begynner å bli borte.Har ikke en gang behov for å gå på do ofte.Er litt bekymret, men håper så inderlig at det går bra.Skal på UL om en uke og både gruer og gleder meg til dette, håper veldig å se et lite hjerte slå. Noen som har noen tanker om at jeg ikke har noen symptomer lenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå