Gå til innhold

Endelig kom vår termin klubb :) 2 januar er min termin :)


Reese

Anbefalte innlegg

Etter 2 MA er,så er vi i gang i gjen. Håper denne gangen spiren sitter. Termin ca 12 januar. Fant ut i dag at jeg er gravid,skulle hatt mensen i går. Tör ikke helt glede meg ennå. Håper vi får fölge hverandre hele veien.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi Hilde! Får samme dato som deg dersom jeg tester positivt. Men jeg har ikm på lørdag så tør ikke teste før det... Når hadde du siste mens? Når testet du positivt? Idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikm i går,men jeg testet i dag,på formidagen. Jeg hadde min siste mens den 6 april. Når hadde du din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabahilde: hadde siste mens 10. april jeg, så da blir det 15. jan som blir termindato. Tok litt feil her. Føler det er noe, men tør ikke teste før fredag i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss veldig. Mistet etter 7-8 uker i oktober, så det blir en spennende tid framover.

Lykke til alle sammen;)

Vær prinsesser,... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3. januar sier kalkulatoren til meg, selv om jeg ikke helt tør å tro at det sitter!!

Har hatt endel ømme pupper, og stikking i magen, i dag gikk puppeømheten endel ned, nesten uømt, dermed så har jeg litt angst, men satser på at alt er som det skal lell!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da har vi termin samme dato vi da :)

Vi har prøvd i 5 år, men nå måtte vi få hjelp.

det ble ICSI på oss. fikk ut 7 egg, 6 ble frosset ned, og et "gullegg" ble satt tilbake :)

Nå blir det baby :) Er så lykkelig, selvom jeg ikke helt tør å feire ennå...

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...