Gå til innhold

Endelig kom vår termin klubb :) 2 januar er min termin :)


Reese

Anbefalte innlegg

Skriv opp når deres termin er alt etter som dere finner ut at det blir nyttårsbarn :)

 

Gleder meg masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

foreløpig 6 januar.

 

gleder meg til å glede meg, tror det ikke helt ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeei :)

 

Min termin er 5 januar.

Håper den holder seg der - nervepirrende tid vi har foran oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt ser det ut til at det blir 5 januar, men det er min egen utregning, og det kan jo bli forandret på etter legebesøk. Fant ut i dag at jeg er gravid, og er så lykkelig, for vi har prøvd lenge. Gleder meg også masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Selvutregnet termin er 11.januar.

 

Men er ikke helt overbevist enda. bare tatt qr og billigtester. mange som sier de kan gi falske svar. men har fått streker da, som har blitt sterkere..

 

Så håper:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :o)

 

Har termin 4 januar om alt går som planlagt :-)

 

hvordan er det med symptomer hos dere? Det eneste jeg kjenner er at jeg er ekstremt trøtt og må ganske ofte på do... ellers har jeg det kjempe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige du! Jeg har allerede opplevd: trøtthet på ettermiddagstid. Jeg har ellers alltid brukt å være morgentrøtt og veldig våken resten av dagen/kvelden. Får mareritt, som jeg aldri har brukt å ha, våkner en eller to ganger om natta, og våkner tidligere om morran. Har hele livet hatt store insovningsproblemer men sovner nå plutselig med en gang. Øm i brystene, men ikke så mye egentlig. Tisser litt oftere enn vanlig. Blir småkvalm av en te som jeg alltid har likt og synes er kjempegod. Har ikke spist så mye kjøtt før, men nå er jeg veeeldig kjøttsulten... ellers ingen symptomer her nei. Hvis det starter sånn, så kan det bli morsomt når symptomene VIRKELIG setter inn. hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 07.01-11 regnet utifra min egen beregning.

01.01-11 utifra babyverden sin..

 

Sitter med skrekkblandet fryd; Er min andre, har en sønn på snart 9 mnd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ut i fra min beregning med en syklus på 26 dager , har jeg termin 9 januar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg inn her jeg også :) foreløpig termin er 1. januar!

Er super oppblåst allerede, hehe.. godt det finnes tights :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Foreløpig beregnet termin 9.Januar 2011 :)

Endelig gravid etter laaang tids prøving og på første forsøk med pergotime.

Gratulerer til alle her inne!!! =)

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om alt går som det skal har jeg termin 6 januar. Så glad og så letta over at det endelig funka! Skrekkblandet fryd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig er det kansje min tur, Termin er foreløpig 3 jan.. Men får ta en dag av gangen, mye kan gå galt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle håpefulle! Er gravid igjen etter MA oppdaget i 10 uke i Mars i år. Er bare 3+6 etter egne beregninger og tør ikke tro det er sant! Termin beregnet ut fra 28 dagers syklus er 12.januar. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 2 januar (tror jeg...) Fulgte ikke helt med på når siste mens var...

 

Har en sønn på 20 mnd, og hadde egentlig tenkt å vente enda litt med å få nr. 2, men men... Vet jo aldri hvordan det går, men har så smått begynt å glede meg litt:)

 

Tok testen i dag, men visste egentlig på forhånd at den ville være positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager forresten en terminliste basert på dere som allerede har skrevet inn, men fortsett å skrive her så skal jeg oppdatere lista i ny og ne. Fridag i dag og litt for lite å gjøre..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej på er,

Då har ni en svensk med i gänget också! ;)

 

Beräknad termin för mig är 3/1 enligt denna sida, men det har varierat lite på olika sidor (från 31/12-3/1) så vi får bara vänta och se vad läkaren säger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...