Gå til innhold

Noen som har tilgitt utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei hadde alldri tilgitt, en gang utro alltid utro. Er nå min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vi har 4 barn, skriver du med utropstegn bak.

Han har vel også 4 barn med deg? Selv om han viste at han hadde 4 barn og en kone valgte han å stikke tissen sin i en annen dame. Da kan han ikke være mye glad i deg. Jeg hadde kasta han på dør og du blir ikke mere alene mor en han blir alene pappa så kanskje du har sjans til å finne en som virkelig elsker deg?.

Skrevet

Ja, beklager. Jeg er anonym over over, 19.10 med andre ord.

Skrevet

Ja, jeg har tilgitt og lever nå i et helt fantastisk ekteskap. Mannen min var sex og kjærlighetsavhengig,-det er et rusproblem på linje med andre rusproblemer. Dere som mener dette er tull, kan jo google og lese litt om det:) Verden og menneskene i den er nok ikke så enkle som man skulle ønske. Har erfart at kjepphester ikke er så lurt å ha. Jeg mente også at utroskap var utilgivelig.....

Det største av alt er kjærlighet!

Skrevet

Jeg har tilgitt utroskap, for omtrent ti år siden. Var en vanskelig periode, både før og etter han var utro, men vi kjempet oss gjennom den, og opplevde vel at forholdet ble mye bedre etter den krisen.

Jeg hadde nok tilgitt det nå også, så lenge det var kun en engangshendelse og han hadde fortalt det til meg med en gang etterpå, et forhold som har foregått lengre tid bak min rygg hadde jeg nok ikke tilgitt.

Skrevet

Hadde forresten ingen problemer med å tilgi, når vi først var kommet over kneika, med en mann som jobber borte store deler av året, så er vi helt nødt til å kunne stole på hverandre.

Eneste jeg faktisk fortsatt merker er når de skal ligge noen dager på verkstedet de lå på den gang det skjedde, at jeg får en urolig følelse i magen.. Men jeg sier ikke noe om det til mannen min. Og han er den mest omsorgsfulle og snille mannen nå, eldre og ser nok verdien i å ha en fast havn å komme hjem til. Som han sa til en kompis da han ikke visste at jeg hørte på: "Jeg har reist rundt i verden, og jeg kan love deg at det er ingenting bedre enn å ha ei man elsker her hjemme, det vil jeg aldri sette på spill!" (De snakket om utroskap, da kompisen hans visstnok var utro)

Anonym 08:24

Skrevet

Jeg var utro flere ganger da jeg var yngre, fortalte det aldri til samboeren min.. Har ikke så mye som lukta på en annen mann på over ti år, og kjenner meg selv så godt at jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre det heller! Så en gang utro, alltid utro er bare vås!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...