Gå til innhold

Hva er de dummeste påstandene du har lest her inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At varme ble målt i ckal, og at man dermed nødvendigvis _måtte_ gå ned i vekt om man utelukkende levde på frossen mat (is).

Skrevet

At EN banan inneholder 500-600 kalorier.. yeah right!:)

Skrevet

At kolikkbarn bør drikke 160 ml sukkervann, da blir de bra i magen:)

Skrevet

Er det her inne jeg hørte om den fantastiske 7sekundersregelen da...? Hmm. ha ha, at om noe, mat f.eks. mistes på gulvet/bakken og man plukker det opp før det har gått 7 sekunder så er det ikke skittent. he he he:)

Skrevet

At barnebursdager burde ha 5-retters meny og hyllebærsaft!

Skrevet

100 g banan inneholder 90 kcal.

Skrevet

Hylleblomstsaft er forresten ekstremt godt... :)

Skrevet

Å gi ungen godteri er ikke greit, men å kjøre usikret i bil med dem er helt greit, for da er du ikke en hysterisk mor..

Skrevet

At man burde sole seg med jordnøtt olje! Kjempelurt for de som vil se ut som oldiser når de er 25, eller som ønsker seg hudkreft.

Skrevet

At dersom man ikke får fri/ferie når man vil, så er det bare å ta egenmelding eller sykemelde seg.

Skrevet

At Rikshospitalet anbefaler folk å sette sprøyter med Melanotan sjøl! Det kom fra hun med jordnøttolja lenger opp her om jeg husker riktig.

Skrevet

"Ikke alle menn er interessert i å tilbringe så mye tid med barna sine. De er ikke dårlige fedre for det." Jf. pappaperm.

Skulle likt å lese det samme om kvinner.

Skrevet

Alle varianter av "..men folk overlevde jo før i tiden også!" egentlig (om bilsikring, diverse mat/røyk under svangerskap, sykling uten hjem osv). Får nesten litt frysninger av at noen faktisk er SÅ lite gjennomtenkte at de klarer å lire av seg slike plattheter...

Skrevet

at det er lurt å lage uvarslet brannøvelse for å sjekke om barna er trygg hjemme alene.

Skrevet

Irriterer meg grønn når folk tror de har fasiten på alt, fordi det er sånn i deres eget liv og omgangskrets.

Feks: "Jeg har en venninne med en datter på 2 år som nesten ikke snakker, hun går ikke i barnehage og ligger derfor etter..anbefaler alle å la barna begynne i barnehage tidlig". Det er mange som begynner å snakke seint/tidlig uavhengig av barnehage! Hvorfor tro en har fasiten på alt ut fra sin egen omgangskrets?!

Skrevet

At man MÅ ha en rik mann for å ha sjans til å være hjemme lenger enn 9 mnd. med barnet sitt. ;D

Skrevet

at det skrives "ann" og "desverre"

Skrevet

At 10 måneder gamle babyer trenger å få lekekamerster i stede for å henge i skjørtet til ho mor.

Skrevet

At det er noe galt i å gjøre andre valg eller leve et annet liv enn det en selv gjør...

Skrevet

At det skal være negativt for barnet at mor går tilbake til yrkeslivet når svangerskapspermisjonen er over.

Skrevet

At det er synd på barnet mitt fordi jeg vil vite varseltegna til overgrep og ikke automatisk vet om det hvis det skulle skjedd.

Skrevet

1.16: Akkurat DET er jo ikke så dumt sagt, for det stemmer jo ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...