Gå til innhold

Sandnes området?


sammy1

Anbefalte innlegg

Så kjekt:-) Syns vi skal prøve på et treff i juni? Da er vel alle komt i 2.trimester:-)

 

Ha en fin kveld alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei:-)

 

Må holde gang i tråden:-)

 

Hvordan går det med dere?:-) Jeg sliter litt med kvalme enda.. er 11 uker. Har lest en plass at uke14 så forvinner trøtthet og kvalme:-) Magen har og begynt å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg er nå i uke 12+ 4 dager. Føler meg endelig som et menneske etter å ha hatt kvalme i over 3 uker. Kvalmen slapp taket for 2 dager siden og det høres helt herlig. Trodde aldri at kvalmen skulle gå over men det ser ut som at ting blir bare bedre og bedre. Bare vent litt til du så ordner alt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det har gitt seg hos deg. Du ligger en uke foran meg så håper virkelig at om en uke så slipper det taket hos meg og. Er du helt fin nå? Ikke trøtt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve å avtale et treff nå i juni? Det går jo mot sommerferie og feriebesøk, slik at det er greit å sette en dato i god tid som kan passe for alle :-)

 

Håper kvalmen har gitt seg for de som har vært plaget med det! Jeg har sluppet relativt billig unna, men kunne gjerne sovet hele døgnet...

 

Forslag til dato/sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tar jeg bare en dato fra lufta. Hva med torsdag 24 juni? Også treffes en plass i sandnes? For meg passer det andre dager og, men det må være etter arbeidstid, så etter klokken fire.

 

Kvalmen har gitt seg her:-) Og det er faaaantastisk og fungere igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg kommer også fra Sandnes :-) Har termin ca 10. desember og er 30 år :-) Blir gjerne med på treff, men det må bli i juli for min del. Jeg er på ferie resten av denne måneden :-)

 

Formen er fin, har vært en del trøtt men tror faktisk det er på vei over nå :-) Eller ingen kvalme eller noen ting, så helgid med deg ;-)

 

Legger dere ut treffet på BIM-treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så kjekt med mer folk:-) Jeg kan i begnnelsen av juli... Det spørs hva som passer for andre?

 

Hvor i Sandnes bor du? Jeg bor på Bogafjell:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger (og omegn) -mager!

11:16 9.06.2010

Hei! Her er et lite besøk fra november-klubben:-) Postet nettopp følgende innlegg på november-klubben. Invitasjonen gjelder også dere

Denne kopierte jeg fra en tråd her inne. Meld dere inn:-)

 

Stavanger og omegn desember-mager.

 

Nå har vi laget en gruppe på Facebook for oss som kan tenke oss å bli litt mer kjent.

 

Det er en del desember-mager fra distriktet også, så vi har tatt med dem og kaller gruppen for 11/12 2010. Søk i søkefeltet oppe til venstre på facebook-siden din, sorter på grupper (menyen til venstre) og gruppen kommer opp. Da kan du søke om å være med, alle slippes inn:-)

 

Når vi har fått samlet en del er planen å møtes.

 

Velkommen skal dere være!

Mammafugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohno, jeg reiser på ferie 2.juli og blir borte nesten hele måneden. Har veldig lyst til å treffe dere! Men må jo finne et tidspunkt som passer for de fleste..

 

Torsdag 24.juni passer forresten godt for meg:)

 

Da har jeg forresten søkt om å få være med i FB-gruppen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg finner ikke FB-gruppen jeg?!?! Søker på 11/12 2010 og på grupper...men kommer opp 500 treff...og fant ikke denne gruppen da jeg tittet gjennom alle de 500 gruppene...

 

:-(

 

...hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...