Gå til innhold

Sandnes området?


sammy1

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Tenkte å bli kjent med noen her inne som bor i Sandnes og har termin i desember. Jeg har selv termin den 7 desember og det hadde vært kjekt å truffet noen via "barn i magen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg bor i Skaarlia i Sandnes. :)

Har termin 16. desember i følge kalkulatoren her inne. Men får se hva legen sier etterhvert. :)

Er det førstemann du venter? Føler du at ting går greit?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:-)

 

Fra Sandnes her og. Bot på Bogafjell og venter nr. to. Nummer 1 skal begynne på skolen til høsten. Er selv 30 år.

 

Hvor gamle er dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er første mann vi venter. Føler egentlig at jeg er i ganske grei form. Veldig trøtt!!! Har lagt merke til at jeg blir veldig kvalm viss jeg ikke for mat i meg når jeg er sulten. I tillegg så er jeg veldig skiftende i hvilken mat jeg har lyst å spise. Idag er det eplejuice og epler!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt kvalm og trøtt, men syns disse her hormoner som driver å herjer i kroppen er forferdelige:-/ Begynner å gråte for ingenting. Kan jo nesten ikke se TV lengre:-)

 

Jaja litt må man vel lide:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråte synes jeg er bare litt sunt jeg, men kvalme og trøtthet kunne jeg godt vært foruten! Sliter hver gang jeg har spist noe som fører til syre i halsen. Heldigvis har jeg klart å holde den i halsen fram til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok sunt å gråte litt, men tenker typen må jo tro jeg er klingal... fra og smile og le til å kjefte og smelle... Blir flau av meg selv:-/

 

Tror jeg skal finne opp en energipille til gravide:-) Jobber du? Hvordan syns du det går på jobb? Jeg sitter bare å gjesper og gjesper...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Energipille hadde ikke vært dumt det! Da skal jeg være den første til kjøpe den. Ja, jeg jobber men som du er jeg enormt trøtt hver dag. Trøttheten klarer jeg å komme meg gjennom i min hverdag men kvalme, nei da gir jeg opp. I dag har jeg vært hjemme på grunn av kvalme og i morgen vet jeg ikke hvordan dagen vil bli. Generelt vil jeg si at jeg jobber mye tregere nå enn jeg gjorde før graviditeten. Har jo ikke krefter lenger! Jeg er nå 8 uker på vei og dette legges merke til i hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Jeg er åtte uker på fredag. Merker at jeg har blit mer kvalm de siste dagene. Men ikke så gale enda.... Kjenner ikke så mye på morningen, men islutten av dagen på jobb. Hadde jeg vært så kvalm som deg så hadde jeg og holdt meg hjemme, ingen vits å gå på jobb. Heller ikke så lett når du ikke kan si noe på jobben.

 

Vi havner gjerne på sykehuset på likt:-) Utifra den terminkalkulatoren så har jeg termin 10 eller 12. desember. Skal på første kontroll nå på fredag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen! jeg hadde det ikke så gale i uke 7 men uke 8 tar kaken. På jobben så vet de fleste det. Jeg var offshorearbeider og av hensyn til fosteret så ba jeg om å være på land. Derfor måtte jeg fortelle det så tidlig som i 5 uke til sjefen. Tror de har fullt forståelse at jeg ikke er 100% frisk fortiden. Men denne uken har jeg fått sykemelding ut uken og håper at neste uke blir mye bedre.

Heldiggrisen, du som skal på kontroll allerede nå! Jeg skal ikke inn før den 11 mai. Da er jeg vel 10 uker på vei. Jeg har allerede vært på 7 ukers kontroll regner med at det er derfor jeg skal i uke 10 neste gang til kontroll.

Ja, jeg regner nok med at vi havner samtidig på sykehusert. Kjekt å møte noen der som man har pratet med før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får holde gang i denne tråden så vi holder kontakt og andre fra sandnes kan joine. Kjekt å treffe andre som har permisjon på samme tid, så kan vi gå på kafe og slikt.

 

Jeg la meg klokka ni igår og formen er faktisk ganske bra idag:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt enig i det å holde tråden i gang. Det hadde vært koselig å møtt noen fra her inne på en cafe. Kanskje vi skulle få til noe etter uke 12 for de fleste? Det hadde vært kjekt å vite hvem som vil være med på dette. Jeg er i allefall med! Jeg er både og i formen. Stadig trang til å ¨spy uten å spy. Håper dette går over snart. Jeg er veldig klar til å være litt mer opplagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her melder jeg meg gjerne på :o)

 

Jeg er 32 år, fra Ganddal og venter nr 4. Det blir en attpåklatt da de andre er 5,5 år, 8 år og 10 år.

 

Menstermin er 8 desember. Men var på tidlig ultralyd pga SA i januar, og fikk da endret termin til 30 november. Får ikke helt det til å stemme + at jeg har alltid gått over tiden med de andre, så desember blir det uansett tenker jeg ;o). Veldig koselig med ul så tidlig så lenge alt stod bra til med minien. Hjertet slo og fikk sett 3d bilde! Jammen skjedd litt teknisk utvikling siden sist jeg var gravid ja, hehe.

 

Spy uten å spy kjenner jeg til! I tillegg sånn herlig tranoppgulp av omegakapsler *grøss*. Gleder meg til 1 trimester er over, vært enormt trett, og UKONSENTRERT de lux på jobb.....skammer meg der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med jeg og:-) så får holde gang i tråden slik at mest mulig får sett den:-)

 

Helg imorgen og det skal bli herlig:-) Syns fredagskvelden er så kjekk tv-kveld.

 

Er det noe dere har fått dilla på? Jeg har lyst på noe hele tiden, men greier ikke finne ut hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjekt at alt stod bra til med minien! Har hørt at man skal ta de trantablettene rett før en legger seg for da slipper man å få gulpene.

I matveien er jeg veldig skiftende. Når jeg drar for å kjøpe mat så har jeg lyst på en ting og i det andre øyeblikket så har jeg lyst på noe helt annet. Blir litt smågal av meg selv av og til.

Jeg skifter hver dag i matveien. En ting som jeg iallefall ikke har fått dilla på er kjøtt. Før graviditeten så spiste jeg enten kylling , kjøtt eller fisk til middag, men nå har jeg ikke lyst på noen av delene. Håper at dette endrer seg etter at de 12 ukene er gått.

 

Jeg er forresten 33 år snart og førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Hvordan er formen? Idag måtte jeg holde meg hjemme. Fikk ikke sove inatt for var så kvalm. Bedre idag da.

 

Gleder meg til 2.trimester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg har termin i slutten av desember og skal ha nr 3. Er 33 år og bor på Austrått. Veldig trøtt og jevnt kvalmen, godt å vite at det gir seg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er flere over 30 som venter barn i samme terminklubb :o).

 

Nå er jeg i uke 11! Trettheten har ikke gitt seg enda, men uggenheten har, det er deilig! Begynte å bli urolig igjen etter ul for 2 uker siden, og var og lurte på minien i dag igjen, hehe....takk og lov for billige, private tilbud i området! Lille var helt hyper og låg ikke stille et sekund mens jeg var der :o). Kjempemoro og befriende at det står bra til med den lille. Men nå får jeg vente med neste ul til ordinæ, det blir vel i juli. Skal til første legekontroll 28 mai så er jo en stund til det, men da får jeg høre hjertelyden *smelt*.

 

Vi må få til cafetreff når vi alle er over 1 trimester :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Jeg fikk og en ultralyd:-) skulle egentlig bare til gynokolog og han hadde jo UL utsyr:-) Så jeg spurte så fint om han kunne se hvor langt og at alt gikk var fint, fikk høre hjertelyden:-) Fant ut at jeg var en uke mindre enn jeg trodde, så istedenfor termin 12 des så blir det 19. des og veldig nærme jul...

 

Ja håper vi kan få til et treff i 2.trimester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg er 27 år og har termin 3.desember. Dette er nummer 1, så alt er veldig nytt og spennende! Har kjøpt hus i Skaarlia som vi håper står ferdig til babyen kommer:-)

 

Har veldig lyst til å bli bedre kjent med dere her inne, så er gjerne med på kafebesøk! Har akkurat flyttet til Sandnes og kjenner ikke så mange i byen enda. Håper alt står bra til med dere og de små:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt me mer folk her:-) Vi må bare holde gang i tråden så kan vi jo treffes om noen uker når folk kommer i 2. trimester:-)

 

Rita:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Kjempebra at mange er her inne. Jeg har vært litt fraværende pågrunn av ENORM kvalme. Har nå vært i 50% stilling i to uker og håper inderlig at dette gir seg. Til og med å gå inn på dette forumet har fremkalt kvalme! helt sant. I dag føler jeg meg litt bedre og det gjør at jeg kan skrive litt her. Jeg kjenner på kroppen min at jeg er lei av å være kvalm og å ikke klare å gjøre noe ting. Ser veldig fram til 2. trimester slik at jeg kan glede meg over denne graviditeten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Jeg har termin den 17. desember.

Er 23 år og bor på Sandved, men kjenner så og si ingen her i Sandnes, hvertfall ingen gravide. Venter forresten mitt første barn med prøverør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...