FruBoger fødeklar Skrevet 22. april 2010 #26 Skrevet 22. april 2010 32+3 idag, 8kg+. Fått masse vann i magen, ellers lite rundt om kring! Magen er veldig spent og hard,tungt. Sist kom det rasende på med vann på slutten,håper jeg slipper unna dette denne gangen...Bekkenet begynner å ta kvelden,pga feilbelastning (har ei på 16mnd som liker å ake på armen!). Termin 17juni,og sykemeldt til permisjonen starter 27mai. Andre mann,og må si at jeg er ikke så spent og har ikke ting så klart som sist. Fødebaggen er nå underveis og baggen til veslemor, hvis hun må overnatte hos noen eller lignende! Driver å pusser opp soverommene oppe,så nå ligger klærne til gutten i en kasse på soverommet vårt.. uvasket og krøllete.. vogna står i garasjen og baggen ligger vel i skapet, stellematta er et eller annet sted...men likegreit å skifte på senga! ligger de tryggere og jeg kan sitte. Veldig greit med tanke på at veslemor er så aktiv og spretten,for må jeg assistere henne med noe så kan jeg trygt ta noen skritt unna. Stellesaker har vi overalt i huset, bleier er kjøpt inn, håndkler får vi bruke det vi har av, tja.. det er vel egentlig det? Bilsete står klart under trappa:) Begynner å bli drit lei egentlig, koselig å gå gravid men ikke når det er vondt og tungt!
Alt-er-mulig Skrevet 22. april 2010 #27 Skrevet 22. april 2010 Takk for hyggelig ros og gratulerer til deg som også klarte det! Påske-egget på str med et monster gnagde jo hull i sjela mi, og den mnd mellom kontrollene ble laaaaang for jeg spiser gjerne smågodt selv til vanlig. Men, jeg er sta som en gris og ville jo ikke ha diagnose sv.skaps.d så jeg tenkte at nå setter jeg ALLE kluter til og VANT! Nå går det mye lettere, tenker ikke så mye på det og har laget saft-is av Fun-light saften og det er gulroten i hverdagen når godtesuget kommer snikende! Vekten var ikke noe å bry seg med sa legen så lenge det ikke var snakk om mye. Bare vent, neste kontroll i mai har nok pila snudd oppover ja, he he... Er faktisk hjemme fra jobb i dag for første gang med sprengte bihuler, tett nese og 2 kaktus på tvers i halsen, men klager overhodet ikke når jeg leser hvordan mange av dere andre har det! Jeg beundrer dere med plager, vondter og bekkenproblemer, det er dere som fortjener ros og varme!! Hold ut, vi får vår belønning til slutt!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 22. april 2010 #28 Skrevet 22. april 2010 Termin 22.juni, så jeg er i 32.uke nå Formen er ganske fin, har gått opp ca. 15 kg, men vet de forsvinner med en gang etter fødselen, så ingen bekymring for d:) Har litt kynnere,ikke vann i kroppen, men litt kranglete bekken noen ganger:( det er mitt 3. svangerskap så det er kansje ikke så rart... Skal flytte så sent som 1.juni i nytt hus, så det blir stress uten like...selv om jeg bare skal sitte på en stol å kommandere,hihi Kommer til å kjøpe stellekommode etter innflyttingen er i boks, ellers har jeg det meste fra før:)
LittLykkelig Skrevet 22. april 2010 #29 Skrevet 22. april 2010 Hei! Jeg er 33+1 og føler meg faktisk i bedre form enn på lenge. Greit, har halsbrann (men da legger jeg meg på venstresiden og tygger mandler), bekkenløsning (men droppa den ene stolen i leiligheta og det gjorde underverker!), vann i kroppen (kommer og går) og står opp sikkert 5 ganger hver natt og tisser. Trøster meg med at jeg allerede nå blir vant til å sove usammenhengende.. Det jeg reagerer litt på er at jeg alltid må lese opp vekten til legen min. Synes det er forferdelig flaut (har alltid hatt et anstrengt forhold til vekta mi) og føler at han synes det er forferdelig mye at jeg har lagt på meg 7 kg til sammen. Vet at jeg er overvektig fra før, men svangerskapet tilfører jo ekstra uansett. Har vært plaget med bekkenløsning i månedsvis, så jeg får ikke akkurat trent så mye heller. Litt vanskelig å unngå vektøkning da.. Svangerskapet har derfor vært en vanskelig tid der jeg får dårlig samvittighet når jeg spiser noe usunt. Og det er ikke bare bare å la være heller! Er fornøyd med at jeg klarer å holde det til helgene, men gleden er kortvarig når legen hele tiden må påpeke mine vektproblemer. Gleder meg til de månedlige veiingene er over, så kan jeg heller konsentrere meg om en sunnere livsstil på egen hånd. Sorry, irrelevant kanskje, men det var et lite hjertesukk som måtte ut Synes det er så morsomt å høre fra dere andre junimammaer, håper vi møtes på barselgruppe Skal forresten ut å kjøpe det siste av utstyr i neste uke, så er alt på plass. Bruker å sitte og kikke på de små klærne og kan ikke tro at jeg er så heldig og snart skal oppleve det største i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå