Ikkelektuell Skrevet 18. april 2010 #51 Skrevet 18. april 2010 Ok, du får herved tittelen Samfunnets Søppel of the Day (tidlig på dag ennå, så det sier vel sitt). Dette blir mitt siste forsøk på å banke vett inn i hodet på idioter for denne gang - here goes: Jeg er ikke positiv til abort. (Hvor får du det fra?) Jeg er derimot klar over hvor viktig det er at det finnes en mulighet til å få det uført. Hvorfor svarer du ikke på det jeg skriver tidligere i tråden, om konsekvensene ved et forbud mot å ta abort? At det finnes folk som utnytter muligheten, det er vel udiskutabelt. Skal man da nekte alle? Ser ikke logikken i det, gjentar at man heller burde fange opp gjengangere. Hvor mange aborter jeg har tatt har lite med saken å gjøre, da jeg ville ført den samme argumentasjonsrekken om jeg hadde tatt null, en, to eller ti for den del.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #52 Skrevet 19. april 2010 Hvor gammel er du korga? Latterlig er du.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. april 2010 #53 Skrevet 19. april 2010 Når hun skal ta abort nr 9 og den holdningen hun har, så håper jeg hun blir steril etter dette inngrepet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #54 Skrevet 19. april 2010 Tror du trenger litt flere bær til korga di... Den virker rimelig tom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå