Gå til innhold

Blir helt sjokkert over enkelte mennesker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro på fest igår ( Er gravid, så drikker ikke ) men, når jeg satte meg ned. Så satt det en dame ved siden av meg. Kjenner henne ikke..

Men, hun spurte om jeg var gravid, og jeg sa ja..

Da kom det fra henne : " Det er jeg også.. Men denne dritten skal bort i neste uke.. Ikke faen om jeg skal bære frem et barn.. Hadde jeg fått barn, hadde jeg drept det.. " Så der satt hun å drakk alkohol og hadde nettopp vært ute å røyka..

Jeg ble mildt sagt ganske sjokka.. Utrolig at noen kan gjøre slik.. Være så følelseskalde..

I tilegg forklarte hun at dette var 9. gangen hun skulle ta abort..

Hvorfor kan ikke folk bruke prevansjon, når de er så imot å bli gravide og små barn? Helt utrolig.. Kjente det gjorde skikkelig vondt i mamma hjertet mitt da :(

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. Men, har tenkt på det siden igår.. Får helt vondt inni meg av slike folk.. Og folks handlinger..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Tja, si meg hvem du omgås og jeg skal si deg hvem du er. Greit å bytte omgangskrets, muligens.

Skrevet

Omgangskretsen min er det ikke noe i veien med.

Men hu dama var ny i den " gjengen".. Men, der blir hun ikke lenge..

Ingen som ble så imponert over hun der igår såfall..

Skrevet

Hmm, sprøtt sagt. Hun var kanskje litt full og oppmerksomhetssyk/ute etter å sjokkere?

Skrevet

Ja, hun var litt full... Men ikke sånn overstadigberuset..

Hun fikk jaggu det til.. Fysj..

HI

Skrevet

Hadde det vært meg hadde hun faen fått hørt det altså.. Sitte der å snakke om det som om hun er stolt av at hun driter i ungen.

Og sitte å snakke med en som er gravid og kaller barnet i magen for "dritten" !?

Høres ut som hun er skikkelig sosialt tilbakestående

Skrevet

Hadde skikkelig lyst til å klappe til kjerringa.. Men, det hadde ikke vært så lurt..

Høres ut som hun var sosialt tilbakestående.. Garantert ingen tvil..

syke syke kvinnemenneske..

Hi

Skrevet

Hun hørtes ut som et heslig kvinnemenneske. Abort nr. 9!? Da er du ikke mye lur i topplokket.

Er forøvrig enig med blond ang kommentaren om "mammahjerte", det er det dummeste ordet jeg vet om.

Skrevet

Hun var det også.. Helt utrolig at noen er slik..

Abort nr 9 ja, faktisk!

Vell, beklager ordet av " mammahjertet" !

Skrevet

Ja herregud.. men sa du ikke noe?

Jeg hadde sagt det rett til henne: er du tilbakestående, narkoman eller har du røykt sokkene dine? Du kan i hvert fall ikke være psykisk frisk hvis du har hatt så mange aborter og ennå ikke forstår at det er på tide å tenke på prevansjon. Bare at du sitter å legger ut om dette til en gravid dame du faktisk ikke kjenner og måten du snakker om barnet ditt på viser at det må være noe alvorlig galt med deg

nn21.07

Skrevet

Uff, min første tanke når jeg leste dette var at hun driver med en form for selvskading :-( Dette høres rimelig sykt ut, og hun har det neppe særlig godt med seg selv.

Skrevet

Jeg har hatt en abort og jeg så ingen grunn til å ikke røyke og drikke alkohol frem til aborten.

Men jeg sa ikke noe til noen andre en besteveninnen min om det.

Skrevet

Sa ikke noe spesielt.. greide bare å si noe sånt som at :

" Kødder du?! .. "

gikk rimelig fort fra hun såfall.. Kjente jeg ble skikkelig kvalm over henne..

En form for selvskading kan det absolutt være..

Huff, jævlig at noen faktisk er slik..

HI

Skrevet

Fy faen, 21:17, så respektløst. Du er garantert 14 år.

Skrevet

det har jeg også gjort, og det var absolutt ikke noe av det jeg reagerte på. men at hun

- "skriker det ut" til folk hun ikke kjenner

- bruker ord som "den lille dritten" om barnet

- forteller det til en gravid følsom dame

- sier hun hadde drept barnet om hun hadde fått et

er tingene JEG reagerer på hvertfall.. og viser at hun ikke er mye smart!

ikke HI

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det er lov å ta 9 aborter i Norge. Ei jeg kjenner (ikke en venn) tok 5 og ble deretter pålagt å sette inn spiral.

Skrevet

Sant så sant!!

Hun gravide dama sto i do kø også, samtidig som venninnen min..

Venninnen min spurte om hun hadde fått i seg noe ille, ettersom hun kasta opp så mye..

" Neida, jeg er bare gravid.. Så det spiller ingen rolle"..

Det greide hun også å plappre ut av seg..

HI

Skrevet

Hvordan klarer dere å drikke og kose dere med et barn i magen??? Som dere senere skal skrape ut? dere eier ikke følelser. Jeg blir kvalm!

Skrevet

Nei jeg er 36 år og gjorde dette da jeg var 19 år.

Hva er respektløs med det?

Det var en celleklump som skulle bort uansett.

Skrevet

Helt utrolig også at hun sitter å forteller dette til alt og alle.. Også på fest.. Der hun drikker og røyker.. Skjønner ikke at noen er slik jeg.. Helt ærlig..

HI

Skrevet

Respektløst? Ovenfor deg da?? For noe sprøyt. Du er vel bare litt over gjennomsnittet glad i å sjefe tenker jeg. Hvis man ikke skal beholde likevel så gjør det ingen forskjell om man røyker eller tar et par drammer!

Klart at det virker rart å fortelle gud og hvermann at "nå er jeg gravid og skal ta abort" og teit å kalle embryoet en dritt, men man gjør ingen livsendringer når livet ikke skal endre seg likevel...

Skrevet

"Det var en celleklump som skulle bort uansett."

Fy faen, jeg spyr av deg.

Skrevet

Selvfølgelig har vi følelser, men så ingen grunn til å unngå ting man gjor som gravid når man skal beholde.

Hvorfor skulle man det?

Skrevet

Hvorfor er det så mye verre å sitte og plapre om det til alle hvis det bare er en celleklump som skal bort uansett? Snakk om dobbeltmoral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...