Gå til innhold

ABC Design Cobra vs TFK


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi kjøpte vår på flust.no, 3795kr. Ekstremt rask levering må jeg si, bestilte en mandag.. kl 9 på morningen, varene var klar for henting på posten dagen etter.. imponert :)

 

Vi er hvertfall veldig fornøyd med vognen.

Vi er litt "kjedelige så gikk for sort/grå :)

 

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/sove/abc-design-cobra-barnevogn/

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å bestille denne vognen jeg også.. Den ser jo veldig fin ut på flust.no. Fikk bladet i posten for en stund siden og ble litt imponert!

 

Er jo bare 12 uker så må vel vente litt med kjøpet..

Håper flere tester denne vognen og skriver her hvordan den er, da det er litt vanskelig å få tak i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det god plass i bagen som følger med? Jeg venter i februar, så greit at det er plass til voksipose i bagen... :) Hvertfall at det er plass til posen i noen mndr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er plass til en god voksipose nå, men jeg har ikke erfaring nok til å vurdere hvor lenge det varer;) Har målt bagen til å være ca 74 cm lang. Det gir deg kanskje et slags inntrykk av hva du kan forvente av den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Etter den testen hvor BeSafe x2/x3 kom dårligst ut i test har jeg mistet all respekt for de der testene, de må tas med en klype salt tror jeg.

Anyways, jeg har selv en TFK joggster twist og skal bruke den på andre mann, ufattelig fornøyd og alle jeg kjenner som har den vognen er like fornøyde. Så den anbefales hvertfall på den sterkete, men den er jo nesten dobbel så dyr som den andre da, men den blir veldig liten sammenslått denne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...