Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-2 dager! Jammen går jeg over UL-termin denne gangen også...MEN, i dag er menstermin og kanskje dette er dagen?? Våknet iallefall med skikkelige tak i magen kl.05:00 i dag tidlig, og de varte et par timer. Nå har det roet seg igjen, men det murrer veeeeldig....Spennende dager - selv om jeg føler at jeg lever i et slags vakum..

Skrevet

En uke igjen og ingenting skjer forsatt :o(

Skrevet

20 dager igjen til termin, fikk handla inn siste rest igår,så nå kan han bare komme;)

Skrevet

3 dager igjen til termin. Er så spent og utålmodig nå (er førstegangs)..måtte gråte mine modige tårer i går fordi jeg gleder meg sånn til å møte prinsessa vår.. huff <3

Skrevet

nøyaktig 1 mnd igjen til mens og UL termin,... veldig spent om det virkelig blir en liten nasjonaldagsbaby det her;) hun må gjerne titte ut litt før...

Skrevet

12 dager igjen til ul termin. Håper han kommer før tiden. Er ganske lei om dagen....

Skrevet

Menstermin idag, ultralydtermin i morgen. Ikke et eneste tegn til at noe er på gang....Sannsynligvis igangsetting onsdag/torsdag, men hååååper noe skjer før det....

Skrevet

1 mnd. eller 30 dager til termin :-) Begynner å minke nå, men er ikke klar for å føde enda!

Skrevet

Akkurat 70 dager igjen i dag..... en hel evighet det jo,,,,,

Skrevet

9 dager til ul termin og 1 dag til menstermin! :)

Skrevet

1 dag over termin her... så -1 heter det vel? :P

LEI!

Skrevet

Endelig et sifret tall igen 9 dager her

men men ... kan vel bli desto fler over...krysser fingre

Skrevet

4 dager igjen til ul termin, menstermin er i dag.

Har de siste 4 dagene hatt masrier, og de har bare blitt mer og mer intense for hver kveld, men så stopper de jo opp midt på natten... Endelig føler jeg at det begynder å skje noe her, deler av slimproppen gikk i morges og nå i morges og ettermiddag har det begyndt å ta seg skikkelig opp igjen, håper virkelig at dette er mer enn bare ennå en dag med maserier.

Skrevet

11 dager her å. Sliter med mye og vonde kynnere så håper hun kommer snart.

Skrevet

Du går nå i 33. svangerskapsuke og har 57 dager (8 uker) til termin søndag 13. juni 2010

:)

Skrevet

5 dager (menstermin), eller 9 dager (UL-termin). Hadde vært hyggelig om hun hadde kommet i dag, på min bursdag, men det er kanskje greit med hver vår dag. Håper hun blir aprilbarn iaf :-)

Skrevet

49 dager, hui hvor det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...