Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tikker vi inn i en ny dag,,,,ny dag, nye muligheter- og i gang med dag nr 9 på overtid, Liker det ikke...og jeg som syns 16.april var en sånn fin dato:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager igjen til UL termin:)

Skrevet

77 :S

LItt mer enn dere andre her :)) Men det går fort fremover!

Skrevet

12 dager, begynner å streve veldig med kroppen nå og vil bare være ifred...huff

Idag må jeg og familien finne på noe morsomt sammen så jeg ikke blir hormonas trollas :o)

Skrevet

47 dager til termin 3. juni! En stund igjen enda, men begynner å flytte om en uke, så tror ukene kommer til å gå fort alikevel... Lykke til alle sammen!

Skrevet

39 og nå høygravid. Det kjennes, men håper at jeg ikke må gå veldig lenge over termin......

Maks 53 dager igjen! (Har funnet ut at det er lurt å belage seg på å gå 14 dager over termin, da blir en mindre skuffa om så skulle skje)

Skrevet

0. Termin i dag og ikke antydning til noe fødsel. Er så lei nå.

Skrevet

47 dager jeg å:) Men tiden flyr så plutselig er dagen her.

Lykke til med flytting Mitu89.

Skrevet

26 dager igjen, men har hatt endel rier de siste 2 dagene.. Må si at jeg er overrasket over å sitte her ennå!

Skrevet

2 dager her...maks 16 dager igjen...

Skrevet

9 dager til ks!! oj, til tross for ondter og klaging, så blir det litt vemodig.... Bare neste uke igjen..., men skal bli herlig å endelig treffe ham!!!!

Ønsker dere alle en knallfin lørdag :)))

Skrevet

18 dager igjen. Og jeg drømmer mer og mer om fødselen, jeg er sååå klar for å bli alene i denne kroppen så jeg nesten flyr på veggen her! Ikke får jeg sove om nattan heller. Men i dag har storebror bursdag, så ho må holde seg inne til over helgen hvertfall, i dag skal storebror stå i fokus!

Skrevet

0 dager igjen i dag lørdag 17.april, åper det skjer noe snart, jeg vil ikke være gravid lenger, men de er jo så strenge er på sykeuset, setter ikke igang noe før det har gått tolv dager på overtid. Forrige gang gikk jeg 12 dager over tiden, åper jeg slipper det nå!!

Skrevet

77 dager i gjenn:o)

Skrevet

20 dager igjen :-)

Skrevet

20 dager igjen her:)

Skrevet

49 dager igjen til termin..

Skrevet

35 dager. Og kjenner at det er helt greit om hun skulle ville se verden litt før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...