Gå til innhold

Tråkka i salaten.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke du som har tabbet deg ut her!

Tvillinger som alltid er likt kledd gir meg frysninger!

Og den mora hadde glemt igjen høfligheten sin et sted i barndommen kanskje, eller aldri lært å være høflig.

Grøss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo! Jeg har eneggede tvillinger og kler de likt, matchene eller helt forskjellig- men alltid i samme kvalitet... Hadde f.eks ikke klart å kjøpe reima dress til en og reflex dress til andre.

Uansett, jeg syns moren hadde en ganske rar oppførsel jeg! Nei, har aldri opplevet at det er et følsomt tema heller... Du ga en helt rettferdig gave i mine øyne! Det syns jeg er viktig. Bare tenk når de blir eldre så vil nok den ene bli sjalu om den andre får noe begge vil ha. Vi har en i familien som ikke skjønner den helt og kjøper raggsokker til en og en kjempe fin puselue til den andre, det syns jeg ikke er rettferdig!

Tror moren kommer til å skjønne dette mer når de blir eldre, og kanskje huske på 1 års dagen å le litt ;)

Dessuten kan hun vel bare bytte den ene dressen så de blir like, hvis deter så viktig for hun?

Skrevet

Ja,jeg ser den med å kjøpe rettferdige gaver,at ikke den ene får bedre gave enn den andre. Det er en selvfølge:)

Vi skulle egentlig finne på noe sammen i dag,hun skulle sende meg melding om når vi skulle møtes,men ikke noen melding her nei.

Så på facebook at hun hadde vært på playdate med en annen venninne.

Jeg sendte henne melding når jeg så dette, og lurte på om hun hadde glemt avtalen vår.Kom melding tilbake at det hadde hun....that's it...

Tror hun er skikkelig sur på meg gitt....

Men etter som jeg har tenkt på saken,syns jeg ikke det var noen grunn til å bli så fornærma.Så da får det heller være...

HI

Skrevet

Guri.. Stakkars barn, for en mor!! Høres ut som hun har tenkt å styre mye av livet til disse barna.. Grøss.

Skrevet

Hun skylder deg en unnskyldning. Man spør ikke slik når man får en gave. Synes du skal la henne ta initiativet til mer kontakt, og muligens vurdere om du trenger en så sur og sær venninne.

Skrevet

Fytti, hun er jo litt smågal! La henne ta neste initiativ, dette er du for god til. Høres ut som hun er tretten år!

Skrevet

Ja,jeg skal ikke sende flere meldinger nå. Hvis hun er fornærma på meg enda,så får hun være voksen nok å si det til meg.

Vi er 27 år begge to,forventer litt mer voksen oppførsel.

Vil ikke miste kontakten heller,da jeg er fadder til de herlige jentene.

huff,skal ikke være enkelt:/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...