Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #26 Skrevet 14. april 2010 Ikke hatt sex eeenda heller! Huff:,( Men men, får håpe det går seg til snart:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #27 Skrevet 15. april 2010 Skulle ønske vi hadde sex 1-2 ganger i uka jeg. Her var det jeg som "aldri" hadde sex lyst før og mannen ble kjempefrustrert påsto han. Nå som jeg er gravid så har jeg fått kjempelyst på sex, men nå vil ikke han. "er bare ikke intressert" sier han. "Har vært så mye styr med sex at jeg har mista interessen". Jeg har gått rundt med skyldfølelse i mange år fordi jeg ikke har hatt lyst, og har tenkt at han egentlig ikke har hatt så mye lyst som han påstår. Jeg mener nå at dette kommer tydlig frem da jeg endelig har fått lyst... Vi har det bra ellers, men jeg blir lei meg av at han ikke vil ta på meg (da snakker jeg ikke bare om sex; han koser ikke i det hele tatt). Jeg mener han har gitt opp, og jeg føler jeg har gjordt mitt opp gjennom årene for å få bedret situasjonen: parterapi, sjekk av hormoner, sex-leketøy, rollespill, masasje, you name it! Føler ikke at han bryr seg i det hele tatt og det tærer på forholdet...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #28 Skrevet 18. april 2010 Da har jeg nok engang stormet ut på stua mens jeg gråter. Klarer ikke dette mere!!!!! Hi Føler med deg anonym 11.54.. Aner ikke hva jeg selv skal gjøre. Føler dette er nok for meg nå:,(
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #29 Skrevet 18. april 2010 Jeg forstår din fustrasjon. Jeg ser bra ut bruker en formue på sexy undertøy og på å holde kroppen min flott. Han bruker gamle slitte truser og gidder nesten aldri dusje. Han vil ikke ha sex med meg på 2. året grrr. Jeg vil ha en ung elsker.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #30 Skrevet 18. april 2010 å huff. Det hørtes ikke noe særlig ut iallefall! :s Kanskje vi skal finne oss en elsker begge to!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #31 Skrevet 18. april 2010 Vet du, dette innlegget kunne jeg godt ha skrevet etter at vi hadde vært sammen i et år. I tillegg så var samboeren min sånn typisk singel, og slet litt med å slippe meg innpå seg i starten - han syntes at det var uvant/ubehagelig å kose, vise mye nærhet og slikt. Alt dette måtte komme veldig gradvis, og det endret seg. Så jeg tenkte at om jeg roet ned og ikke maste på han (heller oppmuntret via sexy klær osv) så ville det ordne seg. Det gjorde det IKKE. Når det gjelder sex, mener samboeren min at forholdene må ligge helt perfekt til rette for at han skal komme i humør. Vi må ha allverdens med tid (dvs om vi skal noe eller venter besøk om 2-3 timer så passer det ikke, for da føler han at han må se på klokken). Dette irriterer meg grenseløst, men sånn som ting var før med sex 1-2 ganger i uka kunne jeg faktisk leve med. Så ble jeg gravid, og da hadde vi faktisk sex litt oftere (jeg hadde lyst hele tida, så det ble mye snakk om sex og sånn, da ble det også litt mer). Så fikk vi en liten baby, og nå ligger aldri forholdene sånn perfekt til rette. Ergo har vi omtrent ikke sex. Tre ganger på 5 måneder har det vært. Etter en måned eller to kommer han på at vi ikke har hatt sex på en stund. Da tar vi en rask en. Merker at det gir meg mindre og mindre for hver gang. Nå har jeg omtrent mistet sexlysta. De få gangene jeg tar initiativ, avviser han meg. Mitt råd til deg: om typen har dårlig sexlyst nå, tenk deg godt om ift hvor viktig sex er for deg før dere får barn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #32 Skrevet 19. april 2010 Det sies at damer har så mye mindre sex lyst en menn, men jeg lurer nå litt for jeg og ALLE mine venninner har det motsatt. Vi må nærmest lure partnerne våre til sengs.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #33 Skrevet 19. april 2010 Jeg mener 1-2 ganger i uken er lite når en ikke har barn. Vi har tre barn og sex 3-5 ganger uken...vet det er over gjennomsnittet. Vi har vært sammen i13år. Jeg mener sex er dødsviktig. Er kjemien god nok så blir det mer sex. Viktig å ha en partner som er elsker og ikke bare en venn. Har du den rette mannen? Det er for sent å angre når dere får barn!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #34 Skrevet 19. april 2010 Hvor gammel er du HI? Helt seriøst tror jeg du er veldig ung på måten du skriver på.. Uansett er det vanlig at sexlysten til menn også minker i perioder, på samme måte som hos oss damer. Det er ikke pent gjort av deg å true med å finne tilfredstillelse andre steder, det er direkte barnslig!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #35 Skrevet 19. april 2010 Jeg er 22år. Skrivemåten min har ingenting med alderen min å gjøre. Når jeg er frustrert er det bare om å gjøre å få det ned på "papiret"! Formuleringen min blir lagt til side for å si det sånn. Når man har mye på hjærtet og er frustrert, tenker man ikke på formuleringa.. Jeg gjør iallefall ikke det. Dette har ingenting med alder å gjøre. Tror hvem som helst hadde blitt frustrert over dette. Ja, det er barnslig å "true" med tilfredstillelse en annen plass. Men du har helt sikkert sagt unødvendige/ umodne ting til samboeren din når du er sint du også. ( som de fleste andre ) Ja, jeg skal gå inn i meg selv å bestemme meg for hvor viktig sex er for meg. Tror desverre at det er såppas viktig for meg, at jeg ikke holder ut dette. Det er ikke bare sex det er snakk om. Men nærhet, føle meg attraktiv, sexy, fin... Altså, bare det at han viser interesse da. Det er like viktig...:s Vanskelig dette. Elsker han jo på alle de andre "plan".... huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå