Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Da har jeg raset nok engang ut på stua i fortvilelse over at min mann ikke viser meg interesse! Jeg har tatt det opp med han mange ganger, men det blir ikke bedre. Jeg trenger et SEXLIV!!! Han sier at han ikke er så gira på kveldene.. Neivell, igår MORREST prøvde jeg meg. Men neida.. Avvist. Da kvelden kom, så prøvde han seg heller ikke.. Og idag? NEI! Tror jeg klikker!! Har truet mange ganger om å finne tilfredstillelse hos noen andre.. Takler ikke dette mere. Han lover han skal bli flinkere, men neida. Dette går utover selvtilitten min. Nesten så jeg føler meg kjempedum mens vi har sex. Den seksuelle senvtilitten min er p bånn! Jeg som en gang var stolt å selvsikker i senga:,( *sukk* ( JA, jeg har tatt dette opp med han mange ganger) Måtte bare rase litt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Dette bør dere snakke om når du ikke er kåt. Hvis han har lav sexlyst hjelper det ikke å presse ham eller surmule.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Har jo snakket om det maange ganger:( Han sier bestandig at han skal sjerpe seg. Men han gjør det ikke. Jeg synker lengre å lengre ned på rangstigen føler jeg. Vi har j bare vært sammen i underkanten av et år. Det er jo for tidlig til å bli "lei" av meg enda!?:s hi
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Skjønner deg. Sånn har det blitt hos oss også. Hvor ofte har dere sex da? Gjennomsnittlig?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Ja, det er gjerne tidlig det:-) Jeg tenker at det enten er det at han har lav sexdrift. Noen menn har det, men det snakkes ikke så mye om det. Han kan ha en tøff periode, som ofte kan påvirke sexlysten. Eller - og det kan være tøft å høre - han tenner ikke på deg like mye som før.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 jeg tror han har lav sexdrift.. For han runker ikke heller vett. Jeg skjønner ikke hvordan han klarer å ha det sånn. Men det er liksom ikke bare "sexen" heller. Det er nærheten. Føle at noen vil ha meg! Jeg har nok av menn dær ute som gjerne ville ha hatt meg. Og dette VET samboeren min. Så hvorfor ikke stå på litt for meg liksom. Blir så frustrert! Vi har kanskje sex gjennomsnittlig en-to ganger i uka. Det syns jeg er lite da vi ikke har barn eller noe. Begge har en vanlig jobb, og ikke et spesielt hektisk samliv. Kan jo nevne at jeg ikke får overdrevet mye oppmærksomhet daglig heller. Jeg føler at jeg trenger mye mere enn hva jeg får pr. idag. Jeg blir så mye gladere inni meg når han viser meg oppmerksomhet også. Han ser jo det han også! *hulk* hi
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 1-2 ganger i uken er ganske vanlig. Problemet er vel at dere har ulike drifter. Det blir vanskelig for ham i det lange løp å skulle ha sex av plikt, og sikkert vanskelig for deg også å ikke bli tilfredsstilt. Mitt eneste tips er å tilfredsstille deg selv når han ikke er tilgjengelig, godta at dere er ulike og bygg forholdet på åpenhet og toleranse.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Ja, jeg tilfredstiller meg selv når det er som værst. Men det er nærheten jeg søker. Like mye som sex. Føle meg attraktiv, føle at han blir kåt av å se meg osv. Det er hardt å være sammen med en som ikke "ser" meg. Føler meg jo rett å slett dum om jeg prøver å kle meg i noe sexy. Huff:( Ikke meningen å klage sånn altså, men jeg blir oppriktig lei meg. Men tusen takk for tipset alikevell:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Jeg forstår:-) Det kan jo hende at han er redd for at oppmerksomhet fra ham skal føre til forhåpninger fra deg. Dette er sikkert lurt å snakke om, at det er ok å gi komplimenter uten at det skal føre til noe mer.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Kjenner meg igjen i det du skriver, hadde samme problemet selv med min ex, hadde tatt opp temaet maaange ganger der han sa at han skulle skjerpe seg, men nei da..En gang bestilte jeg sånn skikkelig naughty school girl kostyme og noen svært sexy høy hælte sko, han var i dysjen, så i mens gjorde jeg meg klar kledde meg opp og "pyntet" soverommet med håndjern glide midler, oljer og alt mulig. Så når han kom ut av dysjen og så meg i stua sa han bare "skal si du har pyntet deg" Så viste han NULL interesse! Jeg vet at jeg ser bra ut og er nok så selvsikker og trygg på meg selv når det gjelder sex, og har alltid hatt masse beundrere og oppmerksomhet, men etter denne dusten av en ex dalte selvtilliten min laaangt ned helt på bunn. Jeg klarte og komme meg opp igjen, nå er jeg singel og nyter oppmerksomheten og komplimangene fra menn
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Hadde dette innlegget vært skrevet av en mann så hadde alle ment han var en egoist og drittsekk. En som ikke var verd å leve med.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 skulle akkurat til å si det samme. Stakkars menn som må tåle alt fra oss damer, samtidig som de alltid skal ofre alt for oss. Ellers er de ikke verdt å samle på.. Dere må snakke! Sammen! ikke bare at du gir han beskjed om at nå må han knulle deg oftere! Jeg og gubben har hatt samme problemene..og har forsåvidt. Men vi snakker sammen, så jeg vet grunnene. Det er ikke meg, men en hektisk hverdag med mye jobbing for min kjære. Da er det ikke alltid sex kommer opp på lista. Og jeg er alltid klar...det er ikke han. Men sånn er det bare. Det er en vanesak det også. Jeg er tåmlodig for min kjære. Kle på deg tålmodigheten og skrell vekk selvtillitten fra sexlivet. Be om komplimenter i stedenfor sex for å bygge selvtillitt. Desto mere en "maser", desto værre vil lysten hans bli. Det er sikkert!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Andre der ute som vil ha meg. Pjuk. Bra kjræresete du da.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #14 Skrevet 12. april 2010 Skal vi bytte mann?? (= For her i gården er det HEEEELT motsatt!! Etter jeg ble gravid, som snart er 5 mnd siden , har vi hatt sex 2 ganger. Det byr meg totalt i mot!!! Og den herlige mannen min er så seksuelt frustrert at han går på veggene her. Jeg får så dårlig samvittighet!! Skulle gitt en arm for å ha en mann med sexlyst som mannen din, akkuratt nå! MEN, kun for en periode. (= Skjønner selvfølgelig frustrasjonen din veeeldig. Men, slik vi fleste fungerer. Jo mer mas det blir, jo mindre sex blir det. Så la han være, kos deg med en vibrator eller no, så kommer han nok snikende skal du se. (=
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #15 Skrevet 12. april 2010 Jeg hadde vært så fornøyd med 1-2 ganger i uken jeg. 1-2 ganger i måneden til og med. Vi har ikke hatt sex siden desember 2008, og han sier bare at han ikke er interessert. Det skjønner jeg ikke noe av, og han nekter å få hjelp. Vet ikke hvordan det blir å leve et liv med ham uten nærheten som kommer med sex. Synes det er veldig trist, egentlig. :-(
Frøken Hansen Skrevet 12. april 2010 #16 Skrevet 12. april 2010 Se på overskriften din. Du skriker at du er drittlei mannen din, ikke rart han trekker seg unna. Og 1-2 ganger i uka er ganske normalt. Dere har ikke barn, siden du er her inne er du kanskje gravid? Det kan jo også være en grunn til at mannen trekker seg litt unna.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #18 Skrevet 12. april 2010 Hi her. Man får lov til si at man er drittlei mannen sin om man er frustrert. Sånn er det bare! Sier det ikke TIL han da vettu!! Vi har ikke barn, og jeg er heller ikke gravid. Men vi har veldig lyst på barn. Så kan vell kalle oss prøvere:) Men men, får bare kjøpe meg en dildo da.. Se om han liker det. Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #19 Skrevet 12. april 2010 Eh.. sikker på de bør prøve å få barn slik det er no?? Kan ikkje seie det høyres ut som forholdet er modent for det, desverre. Når ein skal oppdra barn er det viktig med kommunikasjon og at partane har forståing for kvarandre. Er ikkje så uvanleg å ha sex 1 - 2 gonger i veka, så det høyres ut som du og mannen har ulike drifter. Det verste ein kan gjere er å mase på den andre. Det går ikkje an å "skjerpe" seg til å få meir lyst. Synes og det er dumt om det er kun sex og kompliment om kroppen din som skal gje deg god sjølvtillit. Håpar du finn noko meir å bygge sjølvtilliten din og forholdet til mannen din på.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #20 Skrevet 12. april 2010 ER SÅ DRITTLEI KONA MI! GI MEG SEEEEX!!!!! Da har jeg raset nok engang ut på stua i fortvilelse over at min kone ikke viser meg interesse! Jeg har tatt det opp med henne mange ganger, men det blir ikke bedre. Jeg trenger et SEXLIV!!! Hun sier at hun ikke er så gira på kveldene.. Neivell, igår MORREST prøvde jeg meg. Men neida.. Avvist. Da kvelden kom, så prøvde hun seg heller ikke.. Og idag? NEI! Tror jeg klikker!! Har truet mange ganger om å finne tilfredstillelse hos noen andre.. Takler ikke dette mere. Hun lover hun skal bli flinkere, men neida. Dette går utover selvtilitten min. Nesten så jeg føler meg kjempedum mens vi har sex. Den seksuelle senvtilitten min er p bånn! Jeg som en gang var stolt å selvsikker i senga:,( *sukk* ( JA, jeg har tatt dette opp med henne mange ganger) ... Et innlegg fra dette kjønnsperspektivet hadde blitt slakta her inne. Jeg bare nevner det, lizm. Dette med å "true om å finne tilfredsstillelse hos andre" er for øvrig bare lavmål, uansett hvilket kjønn det er som fremsetter truslene. For øvrig mener jeg at dersom forholdet deres er så i ubalanse allerede etter et år, så lover det dårlig for fremtiden deres. Enten bør dere vurdere heavy parterapi, eller finne noen som faktisk passer dere litt bedre. Dette her har ingen av dere godt av.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 12. april 2010 #21 Skrevet 12. april 2010 Bare en tanke... Men er du sikker på at han har like mye lyst på barn som det du har? Siden dere er prøvere sier du, og han ikke har så veldig lyst på sex om dagen?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #22 Skrevet 12. april 2010 Ja, han står på i eggløsningsperioden. Da prøver han seg hele tiden.. Han har til og med nedtelling til eggløsningen mi på tlf sin. Så tror nok ikke at det ligger på det. Men det er ellers jeg tenger mere fra han:s Hi
ConsuelaBananaHammock Skrevet 12. april 2010 #23 Skrevet 12. april 2010 Haha, det var no litt søtt da ) Nedtelling på tlf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #24 Skrevet 12. april 2010 Jada, han er er fantatisk mann. Det skal sies. Jeg ville ikke bytta han ut for noe. Han er utrolig tålmodig med meg ( jeg er en hissigpropp) og han er ærlig, snill, trofast og god. Men det er bare jeg som tåler så utrolig lite når det kommer til "sex biten"... Føler at jeg har blitt skuffet så mange ganger i det området:s Det er litt kjipt.. Ja, nedtellinga er ganske søt. Er en kanin som roper ut når jeg er på mitt mest fruktbare. En ROSA kanin som roper "babybabybaby".... hehehe!!! ( jeg var med å valgte den ut da) hehe, er ikke sammen med noen "femimann".... hihi(a)
ConsuelaBananaHammock Skrevet 12. april 2010 #25 Skrevet 12. april 2010 Kanskje du skal prøve å slutte å mase på han om akkurat sexbiten en periode? Legg deg i armkroken hans når dere ser tv, gi han litt massasje, hopp inn i dusjen med han osv men ikke legg opp til at du vil ha sex. Om han føler det bare blir ett evig mas & jag, så mister man jo litt lysten fordi det blir som en plikt. Han er sikkert bare inne i en liten tørkeperiode, tipper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå