Symbio Skrevet 13. april 2010 #26 Skrevet 13. april 2010 Hmm, vært på kontroll nå. Fått skyhøyt blodtrykk, men ble ikke sendt på sykehuset.. Ble liggende til opservasjon med ctg. Så det står iallefall bra til med den lille. Men må inn med UP i mårra å måle BT. Men skulle få overtidskontroll på fredag, å seinest i gang på mandag!
noninona Skrevet 13. april 2010 #27 Skrevet 13. april 2010 Heisann, en liten oppdatering fra meg. Vi var en tur på Ullevål i dag. Har noen sammentrekninger av livmor som slo godt ut på ctg men er ikke regelmessige. Ble strippet av lege og sendt hjem for å vente på mer action....det gjenstår å se hva som skjer, kanskje i morgen????
4 ♥ Skrevet 14. april 2010 Forfatter #28 Skrevet 14. april 2010 Ja, det nærmer seg overtidskontroller og igangsetting for noen av oss nå. Har min time mandag morgen. Har satt ny personlig rekord i overtid nå da...6 dager. Så det må vel bli snart....Men nå sover jeg godt om natta og formen er bedre enn på lenge, er egentlig ganske greit å være gravid akurat nå:-)
Symbio Skrevet 14. april 2010 #29 Skrevet 14. april 2010 Var på ny kontroll i dag siden BT var så høyt i går. Hadde i dag fått 1+ på urinen, men BT var gått ned! Nesten så både jeg og jordmor var litt skuffet, for hadde det enda vært høyt hadde jeg blitt sendt til sykehuset i dag.. Men siden BT var gått ned får jeg vente til fredag, da jeg skal på overtidskontroll. Har såå lite lyst til å bli sotte igang... Kan det ikke bare starte? Nå f.eks? NÅÅÅÅ! Spurte jordmora om det var fakta at igangsotte fødsler er tyngere en andre, så svarte hun ja. Så nå kan det bare få lov til å starte av seg selv, så jeg slipper det! Ser du også er her enda, 4xLykke ♥over termin!!!... Vi får vel bare trøste oss med at snart, snart har vi babyene i armene! (Kjenner for min egen del, siden det er min første, at jeg er litt nervøs for fødselen og bli mamma.. Selv om jeg gleder meg, så er jeg redd også. Håper det er normalt og at det går over når jeg ser den lille! )
4 ♥ Skrevet 16. april 2010 Forfatter #30 Skrevet 16. april 2010 Er her fortsatt....hm..like skuffet hver morgen nå når jeg våkner i min egen seng... Har ikke engang lyst til å være hjemme på tacokveld og familiekos i kveld... Dette er min 4.fødsel, men gruer meg jeg å. Man gruer seg første gangen for man ikke helt vet hva man går til. og har man gjort det før gruer man seg for man vet hva man går til...men det er jo på både godt og vondt da:-) Er skikkelig utålmodig og møkklei nå! Og ingen tegn what so ever til at det kommer til å skje noe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå