Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #26 Skrevet 8. april 2010 Ja, det er lettere å kritisere seg selv, det er sant! Jeg er reflektert, og klarer som regel å se flere sider av en sak.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #27 Skrevet 8. april 2010 jeg lyver litt hver dag, og er dermed en meget hyggelig og omgjengelig person. Jeg baksnakker ikke, og sier aldri noe stygt om andre. Jeg er positiv og optimistisk, snill og omtenksom.. flere skulle vært som meg, igrunnen, da hadde det vært fred på jord..;-)
Miztery Skrevet 8. april 2010 #28 Skrevet 8. april 2010 Jeg bryter janteloven med å si at jeg kommer til å bli noe, navnet mitt kommer en dag til å stå i leksikon og på Wikipedia.. Ellers er jeg ikke noe særlig...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #29 Skrevet 8. april 2010 Jeg er reflektert, smart, snill og morsom. Jeg skriver godt, er flink på data og kysser ganske bra. Jeg er god i senga, og jeg har fine pupper og en veldig fin kropp når jeg er trent. Jeg har gitt en herlig mann et fantastisk barn, og et fantastisk barn en herlig pappa. Jeg har hatt dårlige forutsetninger, men jeg har gjort det bra ut fra dem. Jeg lander alltid på beina.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #30 Skrevet 8. april 2010 Jeg er snill og empatisk Har stort sett godt humør Er ganske huslig av meg Har like fine pupper til tross for 2 barn og amming:) Er glad i sex og har et bra sexliv med mannen Liker ikke å krangle, verste jeg vet.. Tålmodig og rolig som person
Nullstress;) Skrevet 8. april 2010 #31 Skrevet 8. april 2010 jeg er en sterk person jeg er en god mor (føler jeg i ellefall;)) jeg er flink til å lage mat jeg ser vel helt grei ut jeg baksnakker aldri prøver å se det beste i andre tollererer andres meninger (til en viss grad) er det noe jeg brenner for, kan det fort ende opp med at jeg SKAL overbevise dem og jeg er en god kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #32 Skrevet 8. april 2010 jeg er snill hjelpsom arbeidsvillig trofast dømmer ikke osv janteloven er en tåpelig lov som burde vært død og begravet
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #33 Skrevet 8. april 2010 Jeg er: -En god mor - Dyktig i jobben min -Kunnskapsrik -Engasjert - Opptatt av at de rundt meg har det bra -Morsom -Empatisk -Kreativ -Løsningsorientert -har selvinsikt -har selvironi -god til å prate for meg - lidenskapelig - en humørspreder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå