Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Nå skal jeg bryte en streng lov, folkens. Janteloven. Jeg skal fortelle dere noe fint om meg selv. Jeg har et ganske greit utseende. Jeg er hjelpsom og stiller opp for familien min. Jeg er flink å lage mat, og har ikke dårlig samvittighet for mye av det jeg ikke får gjort. Heng dere på, fortell noe fint om dere selv!!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 så fint at denne tråden også kom:) Det var sannelig ikke lett, tror jeg må tenke litt mer på den gitt;)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg er hjelpsom, og stiller opp for familien og vennene mine. Er flink til å lage mat, og er flink med husvask rutinen :-)
Kleint Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg er flink til å holde det ryddig å rent hjemme. Flink til å handle kun en gang pr uke. Synes jeg er flink med barna mine:)
2 små og en undulat Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Når man ikke signerer med nick er man vel ganske opphengt i janteloven likevel?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Jeg er en god mor, jeg har veldig god kondisjon, jeg er sterk, jeg har et bra utseende, jeg er ydmyk, empatisk, hjelpsom og snill.
Gjest Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Sant :-) Synes jeg er flink til å hjelpe familie og venner, lage mat og gjøre husarbeidet
Siljevanilje:) Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 HI her.... Gammel vane! Du har så klart helt rett!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Jeg er bare gjennomsnittlig i alt.. desverre.
Siljevanilje:) Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Du kan altså litt av det meste, 09.45? Det er jo positivt!
PAVEEL Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Jeg har et helt ok utseende, jeg er en tøff alenemamma. Flink med ungene og lært meg til å bli ganske så flink økonomisk:-) Dette var godt:-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Jeg er en god mor til barna mine, ikke perfekt kanskje, men absolutt god og jeg føler at jeg er en dyktig lærer (yrket mitt). Føler jeg når inn til ungdom og klarer å engasjere dem. Jeg er også flink økonomisk og flink til å sette grenser for meg selv, altså si nei om det er noe jeg ikke orker/vil. Når jeg er flink til å trene og spise riktig og har en ok vekt synes jeg også selv jeg har en ganske fin figur (naturlig timeglass). I hvertfall med klærne på, hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 Jeg har så stor hjerne at jeg må dra den etter meg i en tilhenger.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #14 Skrevet 8. april 2010 Jeg er dyktig i jobben min, og jeg er sterk på mange områder. Jeg prøver å være ei god mamma for barna mine, og tror jeg er det. Jeg er fornøyd med livet!
2 små og en undulat Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 Jeg har flott kropp som gjemmer seg under 15 kilo med spekk.. Ellers synes jeg selv at jeg er oppegående, reflekterende, omsorgsfull og en god mor:D
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 8. april 2010 #17 Skrevet 8. april 2010 Jeg er snill, en god mamma, høflig, flink til å tegne, ser ok ut :-) Men dette satt langt inne merker jeg.
Chupa chups Skrevet 8. april 2010 #18 Skrevet 8. april 2010 Hehe, ja det var ikke så enkelt dette her Jeg er kreativ, gavmild og ganske smart. Og veldig god til å lytte.
Miss Foster Skrevet 8. april 2010 #19 Skrevet 8. april 2010 Jeg har et stort hjerte, blir fort glad i mennesker, er ei flink alenemor for 3 små, har god økonomisk sans, er fordomsfri og født optimist.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 8. april 2010 #20 Skrevet 8. april 2010 Jeg er stort sett en god mamma, er veldig selvstendig og har god selvinnsikt. Grei økonomisk sans, og har en fast positiv tro på at alt ordner seg. Snart har jeg forhåpentligvis også den bra kroppen jeg ønsker meg, siden jeg er flink å trene og har endret kostholdet mitt til det bedre og har gått ned en masser av kilo allerede. Jøss, her var vi ikke beskjedne akkurat... Hihi..! Får prøve å huske alt dette de dagene ting går meg i mot Spesielt siden alt ordner seg
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #22 Skrevet 8. april 2010 Jeg har stor mental utholdenhet og gir meg ALDRI hvis det er noe jeg vil oppnå Ser bra ut når jeg har pyntet meg Er åpen og fordomsfri Hadde full kroppskontroll og gjorde en (for barnet mitt) perfekt fødsel til tross for at jeg var utslitt etter døgn med rier Generøs Flink til å lytte
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. april 2010 #23 Skrevet 8. april 2010 Jeg er en god mor for sønnen min. Jeg er en god venn Jeg er flink til å lage mat Jeg er tålmodig Jeg stiller opp for andre om de trenger det .
Gjest iliis Skrevet 8. april 2010 #24 Skrevet 8. april 2010 Jeg er en beskyttende person. Også er jeg sterk både psykisk og fysisk:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #25 Skrevet 8. april 2010 Sååå mye lettere å kritisere seg selv... Jeg har god evne til å glede meg for andre og unne andre suksess og lykke. Jeg er snill, på mange måter, er en flink mamma og er slank og ser ok ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå