Gjest sug lut Skrevet 8. april 2010 #26 Skrevet 8. april 2010 Hm, rapporterer så å si null fysisk aktivitet annet enn pc-fingre og opphengte skuldre. Men dagens positive herfra - ingen ostesmørbrød.
Patetica fåkksi Skrevet 8. april 2010 #27 Skrevet 8. april 2010 Dagens positive: -Løp sidelengs krabbestafett med toåringen til jeg ble så varm at jeg måtte sette meg. -Har bestemt meg for hvor jeg skal begynne å trene. Det blir det samme faste stedet. Er jeg heldig treffer jeg på hun derre posere-foran-tørkestativ-dama. -Ingen brødskiver i senga til kvelds. Dagens negative: -Mora mi lager alt for gode vafler.
Ikkelektuell Skrevet 8. april 2010 #28 Skrevet 8. april 2010 Hvem er posere-foran-tørkestativ-dama? Jeg kan godt ta unna noen vafler for deg, btw.
Patetica fåkksi Skrevet 9. april 2010 #29 Skrevet 9. april 2010 Du har mæjl. Det er ikke flere vafler igjen! Snodig det der. Det er aldri noe igjen så lenge jeg er i hus. Hvis du kommer skal jeg lage!
Ranveig R Skrevet 9. april 2010 #30 Skrevet 9. april 2010 Jøss... Kvifor MÅ eg finne ein slik tråd etter eg har trykt 1/2 pose chips og eit kilo smågodt i trynet? Sånn i desperasjon over å ha lagt på meg 1 av dei 3 kg eg har SLITT av meg etter nyttår... Vel, eg er med! Så snart eg har posta dette svaret skal eg søren meg hoppe opp på wii fit'en min og gje meg sjølv ein god omgang (for første gong på ca 2 mnd).
prekæs Skrevet 9. april 2010 Forfatter #31 Skrevet 9. april 2010 Uff. Jeg har vært sunn siden tisdag og kjøpt påskemarsipan på tilbud i dag og selvfølgelig dyttet inn. Men har syklet tur før jobb. Må kose seg litt i helga:)
Ranveig R Skrevet 9. april 2010 #32 Skrevet 9. april 2010 Eg overdreiv litt, fit'en min (som eg likar å kalle den) kunne fortelje meg at det berre er 50 dagar sice our last session, altså ikkje fullt to mnd. Uansett, no er eg 300+ kcal lettare, og samvittighetem min er ca fire TONN lettare. No har eg atter ein gong begynt på dei gode, gamle rutinene med 50 sit ups morgon og kveld, og så får eg fortsette forrige plan om ein halvtime på fit'en tre gongar i veka. Og berre chips i helga. Og ikkje setersmør på skjeva.
Tøysetipp Skrevet 11. april 2010 #33 Skrevet 11. april 2010 Jeg er så juksepave pipelort. Konemor er på jobb frem til mandag og jeg vet ikke hva knekkebrød og karbo er for noe. Jeg oppfører meg som Giselle B.etellerannet. I hvert fall som jeg var like tynn. Jeg skal til Lesbos i juni og vil helst slippe å være den feiteste lesba på nudiststranda. Føler med deg. Det er rett i snekkerboden på mandag når frua kommer hjem..
Ikkelektuell Skrevet 11. april 2010 #34 Skrevet 11. april 2010 Kan være at jeg skal i den retninga etter hvert, så da tar jeg deg kanskje på ordet! Right back atcha, forresten. Mæjl, altså.
prekæs Skrevet 12. april 2010 Forfatter #35 Skrevet 12. april 2010 Nesten tre timers sykkeltur på bondeland, by og skau. Det er vår og skauen lukter igjen som den skal.
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #36 Skrevet 12. april 2010 Kan bare anføre ærlig kroppsarbeid på egen tomt, men svetta som en gris i en halvtime, i det minste. Og har ikke eti. Bare spist. Det er to forskjellige ting. Misunner deg sykkeltur. Skulle ønske man brukte kcal på å tenke.
Patetica fåkksi Skrevet 12. april 2010 #37 Skrevet 12. april 2010 Jeg kommer sååå jævlig til å vinne denne konkurransen altså!! I dag har Pattetikka svingt ræva og magefettet som en helt, og dette skal fortsette da et helt år er et kompromiss.
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #38 Skrevet 14. april 2010 I går: bare epler og 2 timer hoppeskrikeheadbange. Ok, to ostiser til nattmat men fanden heller, da var jeg plutselig sulten. I dag: en time snøflytting og 2 min rockering...
Gjest amandine Skrevet 15. april 2010 #39 Skrevet 15. april 2010 Snøflytting?? Seriøst? Her har løvspretten startet! he he
Gjest sug lut Skrevet 15. april 2010 #40 Skrevet 15. april 2010 Ja, det er helt til å flire av - hadde 1,20 i snødybde på den verste haugen i går, men jobber den ned i løpet av neste uka, tenker jeg. Mye av plenen kommer fram i små glimt mellom hver gang jeg hiver snø utover den igjen, terrassen mangler vi faktisk fremdeles ett stort hjørne av, men i går dukka toppen av buksbommen fram der også...
Gjest sug lut Skrevet 15. april 2010 #41 Skrevet 15. april 2010 Og nå begynte det til info å sludde, gitt...
blomstre Skrevet 15. april 2010 #42 Skrevet 15. april 2010 Huffameg, det var dette jeg skulle begynne med denne uka ja... Etter å ha tømt huset for påskegodt og etter å ha vært på hotellseminar med softis-maskin...
prekæs Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #43 Skrevet 30. mai 2010 Men i svartæste da. Sunn, sulten og temmelig mye trening sist uke... 200 g opp.
Gjest sug lut Skrevet 30. mai 2010 #44 Skrevet 30. mai 2010 Jaggu på tide å dra fram denne igjen. Husker ikke hva jeg veide når, men har mista sju kg siden nyttår. Ikke at det synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå