Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #51 Skrevet 7. april 2010 Tror du at du forteller meg noe nytt? Jeg takker for komplemente om at jeg skriver som om jeg er et oppegående og reflektert menneske. Hvis det gjør det bedre for deg å kalle med syk so be my guest.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #52 Skrevet 7. april 2010 Helt enig med deg Ladycaliente har 2 skatter <3 Kvalm ja, sliter med å tro at det finnes slike mennsker jeg
Ladycaliente Skrevet 7. april 2010 #53 Skrevet 7. april 2010 Nei jeg er i grunn ikke patetisk. Men har et friskt sinn og klarer å skille rett fra galt,samt at jeg eier moral.Noe som tydeligvis har uteblitt hos deg. Skjønner at du mener jeg er patetisk som ikke støtter oppunder noe som du mener er en totalt akseptabel handling. Da du ikke skjønner det selv. Og som du sikkert ser så er du rimelig "alene" i denne tråden..Så vil du da påstå at alle andre er like patetiske som ikke mener at det du holder på med er greit??? Håper psykologen din mister sin autorisasjon for livstid!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #54 Skrevet 7. april 2010 "Aller helst hadde jeg gjort ivf med pgd hvis det var lov i Norge, men da må en til Russland, Tjekkia, Kypros eller USA, og det er for vanskelig og dyrt med 3 barn fra før som må være med." Men å dra til utlandet for å ta morkakeprøver får du til?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #55 Skrevet 7. april 2010 Likeledes med at sannheten alltid kommer for en dag så tror jeg også straffen kommer en gang. Man kan ikke gjemme seg bak handlingene sine ved å si at psykologen er enig. Jeg tror du har opplevd noe i livet eller mangler et eller annet i hodet ved å kunne utføre slike handlinger. Spesielt når du har barn fra før. Hjertet mitt brenner for dine fostre og det gjør meg vondt at to friske fostere har blitt "avlivd" fordi mor går og venter på ei jente. . Forstår du da at det er deg det er noe galt med og ikke meg?? Helt ufattelig og jeg håper du er et forumtroll. Men jeg ser ikke bort fra at det finnes en god del folk som deg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #56 Skrevet 7. april 2010 Ja, for det tar en dag. ivf/pgd i utlandet krever minst to reiser, helst tre + et opphold på 10-14 dager + at det koster en formue og sjansene for å bli gravid pr forsøk er ca 25%. Morkakeprøven koster 5000.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #57 Skrevet 7. april 2010 Det finnes mange fler enn du tror... og noen er heldigere ved at de blir gravid med det de ønsker 1. gangen de planlegger det jeg har gjort og slippet videre prøving. Det er sikkert noe galt med meg, men jeg må leve med meg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #58 Skrevet 7. april 2010 Jaja, det er jo helt greit å bruke 10000,- på å drepe sønnene sine fordi de ikke var jenter. SYKE KJERRING.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #59 Skrevet 7. april 2010 Du som har tatt abort pga feil kjønn: Jeg er faktisk enig med deg. Jeg syntes at du gjør det på en riktig måte med å ta prøven tidlig og avslutte svangerskapet tidlig. Jeg hadde ikke gjort det samme valget selv, da vi sliter med å få barn og må ha prøverør for å få det til. Jeg syntes ikke at dere har noen bedre eller dårligere grunn til å ta abort enn alle de 16.000 andre som tar abort her i landet. De bærer jo også tilsynelatende friske foster som kunne blitt friske barn som vokste opp. Men synd at det ikke blir tilrettelat bedre i Norge når vi har teknologien til å utføre slike tester, det ville jo vært den aller beste løsningen på ditt problem. Jeg er også enig i at det er ikke noe bedre å få gutt nr 4 og si at en ikke gir seg før det blir jente (eller omvendt). Håper at dere lykkes med å få jenta dere ønsker dere og godt å se at du ikke lar deg påvirke av de dømmende svarene du får her inne. Det er du som lever ditt liv og gjør dine valg. Lykke til videre Hilsen Lisa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #60 Skrevet 7. april 2010 Takk Lisa :-)! Som jeg skrev rett over så må jeg leve med meg og mine valg og jeg virker kanskje som det er lette valg, men jeg har selvfølgelig vært mange runder med meg selv (og min mann) før jeg har tatt et valg. 2. gangen trodde jeg på forhånd at jeg skulle beholde uansett kjønn, men sånn ble det ikke. Takk for støtten!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #61 Skrevet 7. april 2010 Ja, jeg har forståelse for at andre er i andre situasjoner enn meg selv. Skjønner at dette ikke er noe som gjøres med lett hjerte, det er vel i grunn ingen aborter, selv hvor sikker en er i valget sitt. Jeg kan i hvert fall ikke dømme de, jeg slurvet med prevensjon og ble uønsket gravid og tok abort selv. Min grunn var at jeg ikke så noe fremtid med han som ville blitt faren. Det er ikke en bedre grunn enn den du kommer med syntes jeg. Håper i hvert fall at du fortsetter å gjøre det som er riktig for deg i fremtiden også og håper at jenta dukker opp på neste forsøk! Hilsen Lisa.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #62 Skrevet 7. april 2010 Du må nok ta noen runder til med deg selv. Men i og med sånne som deg neppe forandrer seg så tror jeg faktisk beste løsningen her hadde vært den metoden hvor du kun kan få et jentefoster. Da hadde du hvertfall spart livet til de to og fortsatt fått en jente(selv om det ikke er helt riktig det heller). Og til dere andre som skriver her inne: det er ca 15 000 som aborterer friske foster hvert år så er dere en av dem så er ikke det noe bedre det akkurat. Om du tar abort pga feil kjønn, one night stand, er student eller det ikke passer er like forkastelig det..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #63 Skrevet 8. april 2010 oioi..denne tråden utviklet seg jo til noe litt annet enn hva som var meningen da:/ Men er d noen flere som vet ang. kjønn i uke 15? HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #64 Skrevet 10. april 2010 Finn deg en ny mann. som kjent lager de beste elskerne jenter.....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #65 Skrevet 10. april 2010 Var på ordinær ul uke 18, og fikk vite at vi ventet en jente. Da vannet gikk i uke 29, håpte de på sykehuset at de hadde sett riktig på ul og at det ble en jente (fordi premature jenter er sterkere enn gutter..) uke 31+0 fødte jeg en perfekt liten gutt Stol aldri 100% på en ul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå