Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #26 Skrevet 7. april 2010 he he..det er vel det som er årsaken til at noen jenter blir fysisk uvel av å se henne.. sjalusi merkes på kroppen. Jeg har ikke sett henne på TV jeg, men vet hvem hun er og pen er hun. Det synes samboeren min også...:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #27 Skrevet 7. april 2010 Så du mener at alle her inne og rundtom i Norge synes at Jenny Skavlan er pen og de som mener noe annet er sjalu? Ærlig talt, man må ikke ha en IQ på 150 for å skjønne at folk er forskjellig og at det dermed også finnes mennesker som ikke ser det samme som deg selv. Det hadde jo helt klart vært artig å sett hvordan verden hadde vært dersom alle hadde hatt lik smak hva utseendet gjelder. Og hva sjalusi gjelder; Jeg liker ikke Tone Damli Aaberge, men må ærlig innrømme at dama er rålekker!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #28 Skrevet 7. april 2010 Jeg har ikke så fryktelig sterke meninger rundt dette, men jeg må innrømme at jeg synes det er vanskelig å tro at ikke de aller fleste synes JS er pen. Ikke verdens peneste, men stygg er hun ikke. Jeg mener nå at hun har såpass klassisk utseende at det skal mye til å synes hun er stygg. Men for all del, synes du hun er stygg og teit og at Tone er pen og teit, greit nok for meg. Men det virker som du sliter litt som tar noe så lite viktig så ille opp... Min erfaring er at de som misliker mange ofte ikke er så fryktelig likanes selv, men selvsagt, ingen regler uten unntak:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #29 Skrevet 7. april 2010 Jenny Ebbing Skavlan (født 1986) er en norsk modell, skuespiller og programleder. Hun ble først kjent for sin rolle i en reklamefilm for Grandiosa Pizza, men som også har hatt roller i norske filmer som Jakten på nyresteinen, Fatso, Død Snø og Tomme Tønner. Hun deltok i TV 2 sitt underholdningsprogram Skal vi danse 2008. Etter at Skavlan flyttet til København, gikk hun teaterlinja på Borup folkehøyskole. I 2008 studerte hun mote og design. Skavlan debuterte på filmlerretet som åtteåring, da spilte hun det røde blodlegemet «Alveola» i Jakten på nyresteinen. Etter denne hadde hun flere reklamejobber, bl.a som edelgris Jenny i Gilde edelgrisreklamen. Den mest kjente ble en frossenpizzafilm for Grandiosa. (Klippet og limt fra Wikipedia) Hun er også klesdesigner, og har bl.a. lansert en egen gjestekolleksjon for kleskjeden Bik Bok. Synes hun virker som ei ordetlig morsom og søt jente, som har beina plantet godt i jorda...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #30 Skrevet 7. april 2010 "Min erfaring er at de som misliker mange ofte ikke er så fryktelig likanes selv..." - I hvilke av svarene ovenfor er det nevnt noe om å mislike de og de menneskene? Trodde denne tråden spesifikt handlet om hva man syntes om Jenny Skavlan og utifra svarene i denne tråden er det nettopp det folk har svart på.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #31 Skrevet 7. april 2010 Jeg synes det virker som om de som mener Jenny Skavlan er pen skaper litt for mye blest rundt dette. Dersom noen her inne mener motsatt må de få lov til det uten at det skal komme tåpelig beskyldninger som sjalusi osv med inn i bildet. Tråden går jo ut på å høste forskjellige meninger rundt dette temaet. Alle er vi forskjellige, like greit å akseptere det først som sist.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #32 Skrevet 7. april 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=593355 Dette sier vel en del om "medmennesket" Jenny... Pen er hun, men tror ikke den dama har møtt en tøddel med motgang i livet, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå