Gå til innhold

Hva synes dere om Jenny Skavlan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker henne utrolig godt. Hun virker veldig blid og morsom, og dødspen. Helt utrolig pen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søt og ung, men har hun prestert noe som helst annet enn å være kjent for at hun er kjent?

Skrevet

Hun og Tone Damli Aaberge må være norges vakreste kvinner.

Skrevet

Synes hun har prestert ganske mye jeg da...teit å si at hun bare er kjent for å være kjent. Hun har vært programleder bla, i en alder av 23? Og spilt i flere norske filmer. Og deltat i Skal vi danse. De færreste har vel prestert så mye.

Skrevet

Hun er pen, men syns hun er veldig fjollete. Hun virker veldig umoden.

Skrevet

Legedøtre har som regel litt for god selvtillit. Det er min erfaring fra skolen iallefall:-)

Skrevet

Heisann-.-

Jeg har møtt Jenny ,og syntes hun er utrolig .. Mitt første møte med henne var i Trondheim på audtion til Masterchef..Vi spøkte og lo masse.Hun er veldig lett å bli kjent med,har masse humor og er ikke slik folk tror. Hun er overhodet ikke blærete eller for mye selvtillit.. Du blir garantert i humør ,og vil neppe kjede deg med hu i samme rom.. Jenny er veldig flink,og flink til å tilpasse seg de rollene hun har.. Som program leder gjøre hun en super jobb.. Folk dømmer en for lett, bare fordi hun er kjendis tror dem hu får alt servert..Men det stemmer nok ikke...

Skrevet

syns hun er morsom:)

Skrevet

Jeg har hørt andre som har jobbet sammen henne si det samme. Helt utrolig hvor negative noen skal være. Her har man en blid og pen jente som gjør en bra jobb, også må folk si at hun er tom, fjollete og irriterende etc.

Skrevet

Av de som er kjent for å... eeeh.. ikke gjøre noen ting, så foretrekker jeg henne fremfor Linni Meister, Triana Iglesias, og resten av glamourbimboene, i tillegg til samtlige som har fått ufortjent kjendisstatus ved å delta i patetisk dårlige realityserier.

Ikke det at Jenny Skavlan har vært med på noe sånn, det var ikke det jeg sa, men hun har vel omtrent samme grunnlag for å være kjent som noen av de...

Skrevet

Hva mener du egentlig med det? Hun er en norsk skuespiller og programleder. Hva slags grunnlag krever du for at noen skal være kjent?

Skrevet

Hun ble kjent før hun gjorde noe av det. Hun begynte å utrette noe ETTER at folk visste hvem hun var.

Så ja, hun ble kjent for å ikke gjøre noen ting...

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hva du mener? Hvordan visste folk hvem hun var, hvis hun ikke har utrettet noe...

Skrevet

Jenny er søt, hun. Men du lenger oppi her; du kan da ikke serist mene Tone Damli Åberget er en av norges vakreste?! Hun har jo større ansikt enn en hest! Digert hode og ser ut som Sissel Kyrkjebø! Så mannelik og æsj.

Skrevet

Ble hun ikke kjent gjennom Grandiosareklamen? Det er vel noe. Så ble hun skuespiller og programleder, fordi hun ble lagt merke til i reklamen. Tullete å si at hun er kjent for å være kjent, det har vel ingenting med saken å gjøre. Linne Meister og Triana Iglesias er glamourmodeller, så de er også "kjent for noe".

Jeg syns fortsatt hun fremstår som veldig fjollete, og liker henne ikke av den grunn. Det er da en ærlig sak.

Skrevet

Syns ikke hun er SÅ PEN, men søt og pen ike noe mer enn det. Sexy hes stemme :)

Jeg klarer ikke å ta henne seriøst. Så et bilde på forsiden av dagbladet der hun og Maria Skappel slikket is av hverandre. Med overskriften "Vi slikket is av hverandre" Hehe, så hver gang jeg ser Jenny Skavlan så tenker jeg på det bildet og da må jeg bare le. Hehehe

Skrevet

Det der er det visst mange som mener, Mamma'n til Ida og Aron, men jeg kan ærlig talt ikke begripe det. Synes begge to ser ut som utstillingsdokker, i og for seg pene trekk i ansiktet, men helt uten personlighet og det som gjør et ansikt interessant. Synes jeg møter vel så pene jenter hver eneste dag, jeg.

Skrevet

Jeg synes hun er morsom. Vanskelig å få fatt på en personlighet gjennom et manus på TV, men jeg leste et intervju med henne og hun har faktisk bra humor. Så jeg tør å påstå at jeg liker henne så godt som man kan like et menneske man aldri har møtt.

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg ikke klarer henne i det hele tatt, blir fysisk uvel av å se henne på/i TV/media. Hun virker utrolig fjollete og i tillegg er hun like lite attraktiv som fillifjonka i mummidalen.

Skrevet

Blir du faktisk fysisk uvel av å se på henne? Da er det vel du som har et stort toleranse problem... Særlig når en av begrunnelsene for at du ikke liker henne er at hun ikke er attraktiv. Skulle likt å se deg. Du er vel dritpen?

Skrevet

Foruten at det virker som en kleshenger har mer IQ enn henne mener du?

Skrevet

Annie 13:55 - Det er enkelte mennesker man rett og slett ikke utstår og mye handler om utstråling. At DU mener hun er attraktiv er ikke avgjørende for om andre mener det! Tråden handler om hva hver enkelt person her inne synes om Jenny Skavlan. Om du ikke tåler å lese at det finnes mennesker som mener noe annet enn deg er det vel strengt tatt DU som har toleranse problemer, eller hva?

Skrevet

Ja, det er nok meg som strever

Skrevet

Jeg synes Jenny Skavlan er kjempesøt!

Og hun virker som en positiv og oppegående person.

Ikke rart mannfolk liker henne :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...