Bunnies by night Skrevet 7. april 2010 #26 Skrevet 7. april 2010 Men det er jo nettopp det du konkluderer med, at du ikke trenger mye kunnskap for å vite at røyking er skadelig. Det vil si at hvis det kommer ett uvettugt svar som sier at røyking er ok - så vil det komme 100 motinnlegg som sier noe helt annet - og noen har helt sikkert klart å hoste opp en link. Jeg har til gode å se at et innlegg som er for røyk eller alkohol i svangerskapet får stå der uargumentert;) Dersom man da ikke klarer å forstå at det ikker er smart å røyke - så tror jeg ikke det er på grunn av det ENE innlegget som mente at det var ok... men rett og slett at personen ikke ØNSKER å vite sannheten. De som er ute etter litt grunnleggende folkeopplysning vil fort skjønne tegningen ved å se hvordan debatten utvikler seg.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #27 Skrevet 7. april 2010 Er jo lov å tenke, selv om det er et åpent nettforum. Dersom noen f.eks spør et konkret spm. er det vel liten vits i å svare dersom man ikke vet? "jo, jeg tror det er sånn og sånn for det sa iallefall broren til stesønnen til kusina mi sin mor".
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #28 Skrevet 7. april 2010 herregud azza! jeg brukte heroin i begge zvangerzkapene og mine bebizzene mine er frisk som en fisk liksom, så da er det likzzom ikke farlig å bruker heroin, kan jo ikke stole på legene som sier det er farlig lizzom, for det gikk jo fint med mine bebizzer, azzå!!! *tvinner tyggis rundt fingeren*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå