Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #26 Skrevet 5. april 2010 Tillab er her enda, da.. HUn har bare nytt nick. Savner Northern, jeg..
kokosyklus Skrevet 5. april 2010 #27 Skrevet 5. april 2010 Ludderet:) De som ikke greide å la vær å ta dritten til seg fikk gjennomgå enda hardere. Jeg hadde det så gøy når hun var i farta:) Fikk gjennomgå selv og, men det var bare morsomt. Skal sies at hun var slem med enkelte da, men hun disset vel egentlig forumet generelt ved å la det gå utover alle de som la ut utrolig idiotiske innlegg her. Tror hun hadde et annet nick i tillegg og at nicket Ludderet ble sperret. Er Ugl@ borte?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #30 Skrevet 7. april 2010 Jeg savner godiva. Hun kunne virkelig bite fra seg- og bite andre.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #32 Skrevet 7. april 2010 northern tillab fertila mami og nydelige natalie kine
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #33 Skrevet 7. april 2010 Er northernlight helt borte nå? Husker hun mami og nydelige Nathalie ja, hun forsvant vel ganske plutselig rett etter hun fikk nr 2? Var jo en av de mest aktive frem til da.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2010 #34 Skrevet 7. april 2010 Ugl@ så jeg her om dagen. Og lektor doppler også... Men hvem jeg savner.. hmm tillab hvertfall. Og jeg er en av de som ikke orker å holde oversikt over hva gamle nick heter i nye nick, så blir bare maks forvirra egentlig. Kan ikke alle bare hete det samme som da jeg begynte å henge her? he he. Hadde passa ammetåke-meg mye bedre!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #36 Skrevet 8. april 2010 Noen som vet hvor Maria Lykkelig/ Lille Luri ble av?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #40 Skrevet 8. april 2010 Mami87...spesielt fordi hun omtrent ble mobbert bort av sjalu damer. Hun var utrolig koselig!
WP-TLogPeanut Skrevet 9. april 2010 #41 Skrevet 9. april 2010 Her er jeg ) Koselig å se noen husker meg da!! Jeg har ikke dratt så langt Men etterhvert som TL ble større og krevde mer,og jeg begynte å jobbe,ble det mindre tid til chatting og innlegg her Slik er det vel for mange tenker jeg! Er innom av og til og leser noen innlegg hist og pist , men sjelden jeg logger meg inn og skriver noe... Med mindre jeg lurer svært på noe eller bare er selskapsyk Facebook var nok også med på å ta litt over Har mange gode minner om mange goe' jenter fra Dib Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå