Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Nøffemor og dr yppert. Da stormet det her inne;)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 kranglaragna, råddåræva, yppert, angelica, kama, doppler, tårnfrid, lilja70,
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Bærkorg Måkeskrik....Eller er det Sug Lut i en og samme person...?
blond Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Savner vel ingen, men det var morsomt da det var mer aktivitet her. Det er antakelig mange av de gamle her enda, men med nye nick og image.
Gjest Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Savner og savner, jeg flyr ikke rundt og lengter etter noen dibbere/bimmere i dagliglivet, men det var så avgjort morsomst her i gamle dager da Fertila, Tillab, Dodge, Gulli osv var her:)
blond Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Ugla kunne gjerne begynne å henge her igjen, forresten, og Tillab var en fin dame.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Husker dere wenchepia? Hun var så koselig:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 Titter northernlights innom enda av og til, eller er hun helt borte?
blond Skrevet 5. april 2010 #14 Skrevet 5. april 2010 Husker nicket, men ikke noe mer. Hvor ble hun av?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 Hvor ble det forresten av mamma27?? Hun var jo alltid her før, og ikke redd for å si meningene sine..selv om mange var uenige med henne. Og tillab var det krutt i:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #17 Skrevet 5. april 2010 Vet ikke hvor hun ble av, hun var vel av de aller ivrigste dibberne i sin tid..alltid hyggelig, aldri et frekt svar.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #18 Skrevet 5. april 2010 Hehehe! mammaen til prinsen, et eller annet. Og Linn83 eller hva det var. De var litt samme typen. Hadde mye morro med de to der sånn for ca 3 år siden. Dumme som brød, begge 2.
Gjest Skrevet 5. april 2010 #21 Skrevet 5. april 2010 Mami 87 og nydelige Natalie Mami22 og Emilia Siklerotte Wenchepia og ToneLiseTuppa
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #22 Skrevet 5. april 2010 Det var jeg som var dr yppert før! Men måtte jo bytte nick da dere sure fitter begynnte og henge meg ut med mitt virkelige navn!
Voilà Skrevet 5. april 2010 #24 Skrevet 5. april 2010 Savner Ugl@ og Northern. Også meg selv som "gammel dibber" da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå