Gå til innhold

Så vakker Alva er:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert fordi hun virker voksen og fornuftig, dessuten er det jo ikke alle som har 4 barn i en alder av 29 (mange har jo ikke 1 en gang i disse dager)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig rart men hun så faktisk ut slik jeg hadde forestilt meg henne. Det eneste var at jeg hadde nok sett henne for meg med litt kortere hår.

Hvorfor har hun tatt vekk bildene av de søte gutta? Jeg blir litt sånn i tvil om det er den samme Alva som hun med vesle oisann (den etterlengtede jenta...) ;)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Naturlig vakker:) Utvendig som inni (det jeg har fått med meg) :)

Skrevet

Kjempesøt:) Jeg visste at Alva ikke var så gammel, til tross for 4 barn. Jeg hadde sett henne for meg som mørk, men ikke slik som bildet viser, men det er ikke noe negativt altså. Kan si meg enig med blond, kanskje litt Arwen-assosiasjon og bittebittelitt Frida-med hjertet i hånden;)

Skrevet

22.29: Nei, jeg er ikke "fan" av så lyse øyne med så mørkt hår nei, du leste riktig.. Synes det blir altfor store kontraster og skarpt utrykk. Som jeg sier, hver sin smak. Du skjønner tydeligvis ikke hva det betyr?

Dvs. det er ikke noe galt med meg nei, du må bare respektere at folk er forskjellige, i mine øyne er det ikke pent med så lyse øyne, men kanskje i dine, helt greit for meg.

"Stille seg i kø for å velge øyenfarge"? Barnslig av deg å skrive det, her er det nok du som må skjerpe deg, ikke jeg.

Hilsen 22.30

Skrevet

hvorfor har du fjernet bildet av deg a Tigerpote?

Skrevet

Fordi jeg gjør som Askepott, og letter på sløret en gang i året.

Skrevet

Din bløff! Send meg en PM med mitt fulle navn så tror jeg deg.

Skrevet

Naturlig pen;) Ligner et par av barna sine. De er jo også mørke.

Skrevet

Flere her inne som er mye penere enn henne!

Skrevet

09.00: det er jo alltid noen som er vakrere enn vakrest. Dessuten er jo hva som er pent eller ikke noe som avhenger av øyet som ser. :)

Syns Alva så veldig hyggelig ut jeg.

Skrevet

Dette var litt skummelt. For vi er utrolig lik Alva. Holder jeg over haka di er vi klin lik. Jeg gjorde det og spurte min mann hvem dette var. Deg vel! sa han.

Til og med hårfestet er nøyaktig kopi.

Skrevet

Kjempesøt! :) Omtrent sånn som jeg har sett henne for meg.. Bare litt yngre, trodde nok hun var et par år eldre enn meg (jeg er 31).. Sikkert pga antall unger! :)

Fint å ha et ansikt til nicket!

Skrevet

Syns hun er søt jeg.

Å til deg som syns hun hadde så lyse øyne,så var de jo ikke så lyse da...de var veldig klare,og veldig blå og stod veldig bra til fargene hennes ellers.

Nydelig jente som virker fornuftig og voksen i svarene sine tross alderen hennes og i forhold til mange andre her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...