Gå til innhold

Så vakker Alva er:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk profilen hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert flott hun,men jeg aner ikke hvem hun er....

Skrevet

Veldig søt. Og nydelige øyne.

Skrevet

Klarer ikke helt å se det, HI. Litt sånn hesteaktig, i grunn...

Skrevet

Takk for det :-) Men, er stygt redd for at jeg kommer til å bli beskyldt for å ha laget denne tråden selv nå :-/

Skrevet

Ok Alva. Var det noe mer da?

Skrevet

Kan du ikke heller si at du har lagt ut et bilde og vil ha tilbakemeldinger, Alva?

Skrevet

Jeg har faktisk ikke laget denne tråden selv, men det hjelper vel ikke at jeg skriver det. Fint om den som er HI kunne signert med nick?

Skrevet

Jeg er HI og er ikke Alva. Mulig man bare vil ha bilde av seg selv på profilen vettu, alle har det på facebook så hvis man er ikke er så nøye med privatlivet her så er vel det bare koselig:) JEG synes hvertfall hun var nydelig og ser veldig snill ut.

Skrevet

Skulle aldri gått inn på profilen din å sett bilde. I mitt hode var du en blond liten sprudlende dame, nei nå er den illusjonen ødelagt. Jaja.

Skrevet

Jeg blir alltid ovverasket når jeg ser bilder av mennesker jeg allerede har dannet meg et bilde av :o) søt jente er du i allefall, alva!

Skrevet

Alva er ei nydelig dame. Og myyye yngre enn hva jeg hadde forestilt meg.

Har alltid likt deg Alva. Du virker som ei flott og jordnær dame.

 

Skrevet

Fordi hun ukritisk spyr ut den ene ungen etter den andre?

Skrevet

Vi var flere som tok feil, gitt!

Skrevet

Ja for å være født i 1935 holder du deg knallgodt:))

Skrevet

Hehe... Ja, ikke sant? Klesklyper bak i nakken for å slette ut alle rynkene og sånt ;-P

Skrevet

noen anonyme som er veldig så tøffe i kjeften her...

 

"hun spyr ut unge etter unge"(??)

hva er d for noe å si??

 

er d virkelig voksne mennesker som sitter her inne å skriver sånt??

sjokkert!

 

synes forøvrig du ser helt nydelig ut jeg også:)

Skrevet

Jeg er selv fan av stramme hårstrikk for å dra ansiktshuden tilbake!

Skrevet

Er du sjalu fordi hun har vært så heldig å få mange barn??

Har mange barn selv, skal love deg at det er berikelse. Man klarer å få fokuset bort fra seg selv.....

Noe mange her inne burde prøvd.

Skrevet

missunelse kaller vi d vel:)

 

men du, kan du ikke si når du er født da?? ser at du ikke er sååå gammel:P

Skrevet

Det funker bare til du er rundt 60-65 år det, etter det må du finne fram klesklypene ;-)

Skrevet

Jeg er 29 år ;-)

Skrevet

Oi... jeg så for meg Alva som 40 ++

Skrevet

Hm... litt som når man ser en film etter å ha lest ei bok; personer (og steder etc) ser jo ikke sånn ut som man hadde forestilt seg! Egentlig er det ikke så mange jeg har sterke formeningen om hvordan jeg tror ser ut her inne, ei heller Alva - men likevel ble jeg overrasket da jeg så bildet av henne. Trodde hun var myyyyye eldre! Så feil kan man ta! ;)

Skrevet

Sorry at jeg avbryter, men dere er her så ofte...

 

Jeg bare lurer litt.. Og iom at HI ikke bruker skype og det gjør Alva kan jeg se at HI ikke er Alva. Jeg får faktisk opp på hvert innlegg mulighet til å kontakte vedkommende om de bruker skype.. Er det bare meg som kan det? I så fall så er det jo ikke vits i å være anonym for de som bruker skype!

 

Leenge siden jeg har vært på disse sidene nå, men ser jo en del er forandra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...