Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Sikkert flott hun,men jeg aner ikke hvem hun er....
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Veldig søt. Og nydelige øyne.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Klarer ikke helt å se det, HI. Litt sånn hesteaktig, i grunn...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Takk for det :-) Men, er stygt redd for at jeg kommer til å bli beskyldt for å ha laget denne tråden selv nå :-/
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Kan du ikke heller si at du har lagt ut et bilde og vil ha tilbakemeldinger, Alva?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Jeg har faktisk ikke laget denne tråden selv, men det hjelper vel ikke at jeg skriver det. Fint om den som er HI kunne signert med nick?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Jeg er HI og er ikke Alva. Mulig man bare vil ha bilde av seg selv på profilen vettu, alle har det på facebook så hvis man er ikke er så nøye med privatlivet her så er vel det bare koselig:) JEG synes hvertfall hun var nydelig og ser veldig snill ut.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Skulle aldri gått inn på profilen din å sett bilde. I mitt hode var du en blond liten sprudlende dame, nei nå er den illusjonen ødelagt. Jaja.
Mammaen til Isak Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Jeg blir alltid ovverasket når jeg ser bilder av mennesker jeg allerede har dannet meg et bilde av ) søt jente er du i allefall, alva!
mamman t go`gutta Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Alva er ei nydelig dame. Og myyye yngre enn hva jeg hadde forestilt meg. Har alltid likt deg Alva. Du virker som ei flott og jordnær dame.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 Fordi hun ukritisk spyr ut den ene ungen etter den andre?
brooklyn Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 Ja for å være født i 1935 holder du deg knallgodt:))
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 #16 Skrevet 5. april 2010 Hehe... Ja, ikke sant? Klesklyper bak i nakken for å slette ut alle rynkene og sånt ;-P
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 5. april 2010 #17 Skrevet 5. april 2010 noen anonyme som er veldig så tøffe i kjeften her... "hun spyr ut unge etter unge"(??) hva er d for noe å si?? er d virkelig voksne mennesker som sitter her inne å skriver sånt?? sjokkert! synes forøvrig du ser helt nydelig ut jeg også
brooklyn Skrevet 5. april 2010 #18 Skrevet 5. april 2010 Jeg er selv fan av stramme hårstrikk for å dra ansiktshuden tilbake!
mamman t go`gutta Skrevet 5. april 2010 #19 Skrevet 5. april 2010 Er du sjalu fordi hun har vært så heldig å få mange barn?? Har mange barn selv, skal love deg at det er berikelse. Man klarer å få fokuset bort fra seg selv..... Noe mange her inne burde prøvd.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 5. april 2010 #20 Skrevet 5. april 2010 missunelse kaller vi d vel:) men du, kan du ikke si når du er født da?? ser at du ikke er sååå gammel:P
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 #21 Skrevet 5. april 2010 Det funker bare til du er rundt 60-65 år det, etter det må du finne fram klesklypene ;-)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 5. april 2010 #23 Skrevet 5. april 2010 Oi... jeg så for meg Alva som 40 ++
Gjest Skrevet 5. april 2010 #24 Skrevet 5. april 2010 Hm... litt som når man ser en film etter å ha lest ei bok; personer (og steder etc) ser jo ikke sånn ut som man hadde forestilt seg! Egentlig er det ikke så mange jeg har sterke formeningen om hvordan jeg tror ser ut her inne, ei heller Alva - men likevel ble jeg overrasket da jeg så bildet av henne. Trodde hun var myyyyye eldre! Så feil kan man ta!
AmExx Skrevet 5. april 2010 #25 Skrevet 5. april 2010 Sorry at jeg avbryter, men dere er her så ofte... Jeg bare lurer litt.. Og iom at HI ikke bruker skype og det gjør Alva kan jeg se at HI ikke er Alva. Jeg får faktisk opp på hvert innlegg mulighet til å kontakte vedkommende om de bruker skype.. Er det bare meg som kan det? I så fall så er det jo ikke vits i å være anonym for de som bruker skype! Leenge siden jeg har vært på disse sidene nå, men ser jo en del er forandra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå