Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #26 Skrevet 4. april 2010 Du er vel ikke så dum at du ikke skjønner det selv, Sug lut. Har en følelse av, at du er ei skikkelig rølpete ufin dame.
Tigerpote Skrevet 4. april 2010 #27 Skrevet 4. april 2010 Herlighet, i annonsen det siktes til snakker vi om klær/leker etc som koster fra 2,50 per gjenstand. Hun har kanskje glemt hva som var gratis og hva som ikke var gratis i utgangspunktet, vi snakker om over 200 ting hun skal selge! Hun kaller seg Ryddemamma, og tilbyr seg å sende/betale porto. Om noen føler jeg provosert og snytt over å måtte betale kanskje 10 kr tilsammen for noe som opprinnelig var gratis, ja da vet ikke jeg. Noen her inne spekulerer i om barnet hennes er død, siden hun skal selge "alt", det er direkte motbydelig og stygt!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #28 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes det er frekt å selge ting for mere enn de er verdt, selv om folk har et ansvar for å sjekke priser selv. Men den annonsa som omtales tror jeg er tull: Tran og Flux? Så optimstiske tror jeg de færreste er at de seriøst legger ut på Finn.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #29 Skrevet 4. april 2010 Har vel ikke noe å si om hun har fått dem gratis. Det som betyr noe er om noen trenger tingene og ønsker å kjøpe dem. Pez figurer er det for restenen del som samler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå