Gå til innhold

Mr.Perfekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mr. Perfect er min Sambo ( jeg skriver Sambo med stor S ga det er et egennavn.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14:42, nei det er jeg nok ikke. Fruen står på badet og sminker seg og der er det dårlig med tilgang til dib gitt :P

Mr.Perfect

Skrevet

Du er ikke den eneste perfekte mannen her i verden :) Synes mannen min er perfekt, selv om han ikke er som deg.

Skrevet

Hadde du vært perfekt hadde du visst at det heter søppel, ikke søple. Hadde du vært perfekt, hadde du visst at man behandler kvinner, og forsåvidt alle medmennesker med respekt.

Og, hadde du vært perfekt, så hadde du holdt deg for god til å henge på et forum der du mener 95% er idioter, når du har kvinne og barn å ta deg av.

Du kan vel heller hjelpe til med oppvasken, eller ta barna med ut en tur, Mr. "Perfect"?

Skrevet

eeeh...mannen min driver nok ikke med jakt og fiske gitt...han studerer ledelse og jeg jobber i barnehage, derav vår "dårlige" økonomi som vi forøvrig klarer oss helt fint med :)

vi har bare godt av å spare. Det lærer oss å ha empati med folk som ikke har så mye å rutte med som du sier, pluss at det gir mer glede når vi endelig har råd til det vi sparer til.

heldigvis er min mann varm og empatisk og ikke en selvgod drittsekk som deg (det er iallefall sånn du framstiller deg selv her på forumet)

lykke til med alle de fisefine feriene! nå skal vi ut i den fattigslige hagen vår å grille pølser som var på tilbud på nærbutikken. gleder meg :o)

Skrevet

Kulan snær!

Som et adjektiktiv kan man godt bruke "søple" foran kjerring. Som f.eks SøpleHanne.

Jeg behandler som sagt kvinner bra, men at jeg mister respekten fort dersom de er like kranglete og vanskelige som deg.

Jeg har ei heller antydet prosentvis hvor mange av damene er som er idioter, men jeg håper inderlig at de er i mindretall. Jeg har heller aldri sagt at jeg er perfekt, og jeg regnet faktisk med at det gikk an å ha et alias også basert på humor?

Oppvasken har jeg hjulpet til med, ture har vi gått i dag (skal ut igjen nå straks faktisk). Tror jeg fint skal klare å håndtere mine daglige plikter og gjøremål uten en en småjente skal fortelle meg slikt.

Mr.Perfect

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...