Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Jeg er mannen til ei søt jente som er her Sånn ellers har jeg rundet 30, er håndverker (selv om jeg er "sjef" nå), snill og kjekk (svigermors drøm sies det), forguder prinsessene mine, stolt far, jobber hardt og forsørger familien på egenhånd (mor er hjemme med lillejenta på 2. året nå), har lønn tilsvarene 3 normale årsinntekter. Ellers er jeg egentlig en gammel "breaker" og er over gjennomsnittet musikkinteressert og hører på jazz, hip-hop, funk, rock, soul, house ++. Jeg spiller også gitar og litt saksofon på hobbybasis (for det meste uten publikum ). Bor i stor-Oslo, kjører en '06 sort Passat stasjonsvogn samt gratis firmabil (vi håndverkere skatter jo ikke... ). Har vært litt "badboy" tidligere men er snill gutt nå som jeg har fått barn og familie Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Hahaha! Tviler på at Mr. Perfect er en mann!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Hehe.. selvfølgelig gjør du det Dere er dere selv like.... Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 og SugLut: FYI, jeg har ikke ansett deg som en av brødhuene her. Du virker jo oppegående. Mr.Perfect
Dunder Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Har aldri møtt en mann som bruker så mye smileys..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Eier dere smileys'ene og nå eller? Faen til humørsjuke søpledamer.. Er det rart dere får juling hjemme? Mr.Perfect
*dreamteam* Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Du finner ikke Mr perfect på ett mammaforum vettu... En mann som bruker det er laaaangt fra perfekt. Helt enig Dunder, lite troverdig at en mann bruker så mye smileys, i så fall skaphomse:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Jeg tviler på at du er mann med høyeste utdanning fagbrev/mester(?) bla fordi din skriftlige norsk er for avansert. Misforstå meg rett - jeg er selv gift med en mann med fagbrev (høy, mørk, tøff Mr perfect), så jeg ser ikke ned på den utdannelsen. Det er bare det at fagarbeidere vanligvis ikke skriver så velformulert og korrekt norsk som deg, og slett ikke gidder å henge på et forum som dette. Jo, jeg kjenner fagarbeidere som er meget flinke i norsk, og som er dyktige (avis)debattanter, men jeg tviler på din historie likevel. Befinner seg nok en humoristisk, småfrekk jente med god fantasi bak mr Perfect psevdonymet.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Dere er faen meg helt blåste i huet! Om jeg forstår deg rett, så er jeg for smart til å være håndverker? Riktignok, det sies at elektrikere er de "smarte" blant håndverkere på grunn av lengre skoletid, mer teori og kanskje mer utfordrende problemstillinger, men dog. (Det finnes forresten ikke en mestergrad innen elektro..) Mannen din er altså ikke velformulert, om jeg forstår deg korrekt? På den annen side har jeg flere ganger møtt mennesker som forventer å få besøk av en sliten kar i førtiåra og med rullingsen i flanellskjorta når strømmen har gått. Faktum er derimot at de fleste utøvende elektrikere er fra 20-35 år og at om man er dyktig, så jobber man seg oppover. Jeg gidder vel ikke fly til fru Hansen og montere stikkontakter til jeg skal pensjonere meg heller. Jeg er veldig dyktig på det jeg gjør, og da medfølger mer ansvar og også andre oppgaver enn å henge opp lamper. Jeg sitter nå i en lederstilling og da er det følgelig en forutsetning at jeg kan snakke for meg (og skrive korrekt). Det er ofte tøffe forhandlingssituasjoner, og for å vinne må man være den beste. Du aner ikke hvor mange idioter jeg møter på i løpet av en arbeidsdag. De verste er vel damer fra frogner og vestover som fremstår som bemidlet, men som egentlig har det ganske frynsete i skjøtene. De aller verste befinner seg i Asker og Bærum, hvor du finner de dummeste, mest selvsentrerte og kranglete kvinnene i Norge og da er det ganske greit å ha snakketøyet i orden. (Men for all del, de fleste er veldig hyggelige). Det er vel kanskje på grunn av dette jeg har den stillingen jeg har og ikke er som mannen din. Dere kan jo teste meg med spørsmål om dere har problemer med strømmen hjemme, så skal jeg gi dere svar på tiltale. Er forøvrig litt usikker på om jeg skal ta dette som kritikk eller et komlpment, men jeg velger det siste. Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Dunder.. du har fortsatt ikke møtt meg....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Fra reaksjonen og temperamentet ditt kunne du godt være mann;) (men også hormonell kvinne).. Nei, min mann formulerer seg dårlig skriftlig, derfor ble han "bare" platearbeider. Men verbalt og kognitivt klarer han seg eller meget godt. Han har dessuten mange andre kvaliteter jeg setter meget stor pris på, som kompenserer og vel så det for hans dårlige skrivekunnskap. Jeg gikk i grunnskole med (minst) to flinke gutter. De tok begge elektrofag på videregående skole, og har gjort det godt økonomisk og på andre måter. De kan sikkert formulere seg vel så bra som meg, selv om jeg jobber som siv.ing. i stort oljeselskap. Tror fortsatt du er kvinne som utgjør deg for å være feks din mann eller en pekjent;)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 ellers bekjent;) går litt fort unna her, nå kom familien hjem fra skitur..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 Javel.. vet ikke helt hva jeg skal svare her, men som sagt; sett meg på prøve... Det heter forøvrig "Bekjent", hvor enn i landet man pefinner seg Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 Hvilken farge® har jordkabelen i husinstallasjoner? Du kan jo slå det opp på nettet også. For øvrig har jeg ei som har spilt fotball med meg i mange år, og hun er elektriker med eget selskap. Du kan altså meget vel være jente...og flink i el-fag.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #18 Skrevet 4. april 2010 Den er gul/grønn. Tidligere har man også brukt både enfarget gul og ensfarget grønn, men dagens standard er g/g.. Og kom med noe som er litt vanskeligere å svare på da, for dette er veeeldig elementert... Men, seriøst? Dere er utrolige... Må jeg legge ut bilde av pikken min eller?? Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #20 Skrevet 4. april 2010 gjesper jeg også.... siden du både skryter og nevner pikken din bare sånn for sikkerhetsskyld er du i mine øyne ikke noe perfekt iallefall, samma F hvor mange ordinære årslønner du liksom måtte ha.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #21 Skrevet 4. april 2010 Oh my.. Jeg har ikke skrytt av pikken min en eneste gang.. Dumme damer med pc er jo faen meg samme som hest i en stige.... Jeg har ikke skrytt av pikken min en eneste gang.. Det er jo nettopp dette jeg mener med kranglete søplekjerringer.. Jeg har ei heller et særdeles lite behov for å være perfekt i dine øyne. Om det er så kjedelig lesning at du må gjespe kan du vel heller da bare holde deg unna? Du ønsker vel heller at mannen din hadde vært like bra som meg. Du er vel kanskje en av de som synes 10 000,- er mye å bruke på ferie? Du beviser jo kun det faktum at enkelte damer her inne aldri blir fornøyde... Jeg synes oppriktig synd på familien din som må vedkjenne seg deg. Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #22 Skrevet 4. april 2010 jeg har lov å både gjespe og lese, jeg. skrev av du skryter (av lønna) og NEVNER pikken. ikke at du skrøt av den. hahaha! skulle jeg ønske at mannen min var som deg??ville ikke hatt deg om jeg så fikk penger for det. 10 000 er veldig mye ja. likevel klarte mannen min og jeg å reise på en ferie til 50 000 for et par år siden. det er noe som heter å spare vet du have a perfect day!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #23 Skrevet 4. april 2010 Ok, fra den tiden jeg gikk på høyskolen og hadde fysikk lærte vi bla om: Gauss' lov Coloumb's lov Dielektrisitet Kapasitanse Kan du forklare disse begrepene enkelt uten å bruke Wikipedia el l.?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #24 Skrevet 4. april 2010 Hallo kaklehøner! - Hva slags menn er det dere har som ikke klarer å skrive og formulere seg bra? Er det bare vi damer som kan det liksom? Syns Mr. Perfect er kul jeg! Godt at vi har noen mannlige innslag her! Tipper du har stor tiss Mr. Perfect!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #25 Skrevet 4. april 2010 Spare? Gjeeesp.. det er kjedelig, det... Oi oi.. 50 000,- for et par år siden.. Det tar vi lett på bonusene gitt. Faktisk det jeg og fruen på en langweekend med shopping i fjor, men det var jo bare til Göteborg. Stakkars mannen din som har så lite å rutte med.. Men men.. han kompanserer vel med jakt og fiske, tenker jeg. Greit å være alene når man skal gråte, tenker jeg. Og til deg 14:13; deg liker jeg! Mr.Perfect
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå