Gå til innhold

kabal

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun fordi jeg var veldig uheldig å la ut en tråd rett før helgen hvor jeg hadde en veldig privat utblåsning,og vil ikke ha mas om det :) Glemte anni knappen en plass inni den tråden ser du :)

Men jeg kommer tilbake ;)

Jeg tror at verken du eller jeg hadde surmula! Vi hadde nok ledd og hatt det GØY! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg er og blir anonym et enkelt individ med kraftige humørsvinginger

Skrevet

Ja for grining er jo vanskelig å få til...

Skrevet

hehe.. så nå har du lagt deg i hardtrening i "hvordan huske anonymknappen"?

privat utblåsning har vi alle rett som det er, det er det fine med nett. det er alltid noen som har tid til å svare... hehe.. litt dumt når man glemmer knappen da :P

men det er fint og vite at du kommer tilbake :D selv om det føles ut som du er her akkurat nå.

vi hadde nok høyst sansynlig hatt det veldig gøy :D

Skrevet

Uff ja,det var veldig privat også,til og med vennene mine vet ikke om det,så jeg dreit på draget der! Men men,det får så være. Er ingen som så det som har sladret i andre tråder som har vært oppe om det,men jeg er paranoid nå haha :P

Eg har kommet for å bli vet du!

Og ja,kanongøy hadde vi hatt det :)

Skrevet

store jenter gråter ikke.

store jenter holder ut.

store jenter holder hodet høyt.

store jenter smiler pent.

store jenter gråter ikke.

store jenter føler ikke

store jenter lever ei.

store jenter smiler pent.

;)

Skrevet

Husker fadesen, nå vet jeg hvem du er.. Kanskje du bare skal skifte nick?? Skjønner godt du er paranoid, huff...

Skrevet

Bare troller med deg. Jeg har ikke peil (dårlig samvittighet fikk jeg, haha)

Skrevet

hehe. ikke vær paranoid. om noen dager er det glemt. folk går videre.

selv om det sikkert ikke føltes sånn knallkult ut :P

jeg skulle ønske jeg bare kunne være litt svak, være litt liten, føle litt mer, bli litt såra. leve bitte litte granne.

har du lest boken "de arbeidsløse fra marienthal"? jeg er sånn....

Skrevet

OOHHhhh.. GUD så tragisk....

Skrevet

Hehe,jeg skvatt litt nå,men godt du trolla ;)

Skrevet

føles det ikke bra og ikke være tragisk?

jeg vil gjerne være tragisk, det fins langt værre ting

Skrevet

Jeg leser ikke bøker,faktisk,men burde gjør det! Gjorde det før,men nå...not so much :)

Noe spes så har skjedd siden du vil gråte? Eller er det bare sånn generelt?

Skrevet

jepp, men jeg vil ikke skrive det her, for det blir alt for mye for dib og takle... haha...

hehe.. du trenger ikke lese bøker når du lese så mye på dib... hehe :P

om du skal lese en bok så er det en bra bok og veldig liten. men den er kanskje litt for speseielt interiserte (les folk som syns arbeidsløshet er et intresangt tema)

Skrevet

Skjønner,man kan ikke dele alt her,har jeg iallefall ENDELIG lært meg ;)

Jeg har en tynn bok stående i skapet,som handler om flykrashet til United sitt lag,men den er på engelsk,og bokstavene er i maurstørrelse.Så nei takk,vil lese,men jeg snakker og leser ikke så godt engelsk ;)

Og jeg har den Hot Sex boka,men den har jeg heller ikke giddet å lese ;)

Leste en veldig god bok for ett par år siden,handlet om ei jente som ble sammen med en dud som solgte stoff og hun endte opp med å bli prostituert...gripende bok...

Skrevet

"Men tankene mine får du aldri" - var det den?

Skrevet

JA! :D

Takk,for jeg lånte den bare,men vil gjerne lese den igjen...

Skrevet

hehe.. hot sex boka er bare nitrist å lese som singel.. haha.. den hadde sikkert fått meg til å grine... hhaha

jeg tror kanskje jeg har lest den boken. for veldig lenge siden. hm.. jeg mener og huske at den var bra, men jeg må sove litt på det. for det er bare svake minner.

det er så mange bra bøker, men så lenge internett er så lett tilgjengelig så er det så lett og la vær.... hehe

jeg tror jeg må sove. du får sove godt du også. også slår vi av en prat snart igjen :D

Skrevet

Leste den for mange år siden, og jeg glemmer den aldri. Sterk!

Skrevet

ååååååååå.... nå kom den tilbake til meg. det er en fin fin bok :) den vil jeg også lese igjen :)

Skrevet

Den boka har stått å samla støv siden jeg kjøpte den,selv om jeg da var i forhold ;)

Men sov godt du og! Jeg skal legge meg snart,i sjøstjernestilling! Det er så deilig å ha dobbelseng for seg selv egentlig!

God natt søta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...