Gå til innhold

kabal

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en tedens til å legge et slag kabal eller ti på dataen når jeg er litt gretten. sånn for å tenke.

og i dag så fant jeg ut at kabalen min har en knapp som gjør at daten legger kabalen for meg. altså alt jeg trenger å gjøre er å trykke på den også finner dataen ut at ruter fem skal på spar seks osv.

dette er jo i grunn litt fasinerende.

jeg lurer på om de som lagde spille tenkte at folk som kjeder seg så mye at de gidder å legge kabal sikker er så late at de til slutt syns det er digg om dataen legger kabalen for en?

for det er jo helt ulogisk og lage et spill som løser seg selv.

fasinerende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gretten i kveld ? ;)

Skrevet

alltid litt gretten vet du ;)

Skrevet

Jeg og ;)

Spesielt i kveld ;)

Skrevet

da kan vi være grettene sammen :)

hva er din grunn?

min er fravær av tårer. jeg er litt usikker på om man kan si at man lever om man ikke klarer å gråte når dårlige ting skjer

Skrevet

Min grunn er så mangen,....pluss pms. Og jeg er bitter hehe. Og sliten. Så det så ;)

Har du fravær av tårer så kan du få av meg! Jeg har grått siden torsdag,og ser for meg at jeg kommer til å gråte noen dager til.så vi kan bytte...

Skrevet

hehe.. er det ikke ironisk. den som gråter vil stoppe, og den som ikke gråter føler seg som en kald jævel.

send over, jeg tar i mot med takk!

Skrevet

*sender over masse!* :)

Skrevet

takk takk, med litt faks så hjelper det oss begge ... hehe

Skrevet

jeg hater foresten miniPCer også. og ikke kan jeg skrive heller.

FLAKS

Skrevet

Haha,faks ;) Litt morsomt at du skrev det,når jeg liksom skal sende over ;)

Å nå lo jeg godt,takk :)

Skrevet

Damer, når jeg nå har dere her:-) Mensen er 2 uker forsinket, aldri skjedd før, tok test for en uke siden som var negativ...

Hva skjer?

Beklager at jeg krasjer festen deres, men dere virker oppegående:-)

Skrevet

hehe.. ja om vi først skal være grettene og sende følelser så hvorfor ikke reise til bake til 90 tallet og benytte oss av en faks marskin... heheh..

på 90 tallet kunne jeg fremdeles grine, så kanskje det ikke er så dumt... hehe

Skrevet

Ta en blodårøve hos legen gjerne? eller stresser du for tiden? Prøver du å bli gravid?

Skrevet

det er litt urovekkende at du betegner to damer som prøver og sende tårer til hverandre ved hjelp av en faks som oppegående... hehe..

men for all del, det er jo verd forsøket :P

det kan jo hende det er så enkelt som at du

A) er litt stresset og derfor ikke får mensen

B) er gravid men at testen ikke liker deg

C) er som meg og ikke har noe logisk system i når sånt dukker opp (men da ville du kanskje ikke vist at du var to uker for sen heller)

prøver du på å få baby?

Skrevet

Denne tråden får i allefall meg til å grine..Takk for de...

Skrevet

MaRskin eide jeg ikke på 90 tallet,men tipper de var rå! ;)

Men skal ikke tulle med skrivefeil,jeg ser at jeg skrev feil i innlegget over her jeg og :P

Ps: Nå hadde det vært perfekt med brudekjolehagefesten! ;)

Skrevet

Prøver på ingen måte å bli gravid, har 2 under 3 år, så det holder meg gående for en stund. Kanskje stresset, ja...

Skrevet

takk for de, faktisk.. hehe.. du har bomma. det er "takk for det"

Skrevet

med 2 barn under 3 år så er det på ingen måte rart om du er en smule stresset.

du er sikkert ikke gravid. bare vær lykkelig over å slippe mensen. det er det eneste fornuftige å gjøre... hehe

Skrevet

Vet, men han sier "Takk for de"... Eller "Takk for deh" rettere sagt...

Skrevet

i grunn er det litt ufint å drive og mobbe hverandre klokken 02.35 om natten for skrivefeil... heh.. men det er jo litt morro.

jeg sier egentlig ikke R, så jeg plasserer de rundt om kring der jeg tror andre sier R. ofte bommer jeg litt.. hehe..

så om du er min brudekjolehagefestdibvenninne. hvorfor er du plutselig anonym?

og tro grettene mennesker i brudekjole, der en gråter og en prøver å gråte tror jeg hadde føltes litt apsurd... hehe.. men det hadde nok vært et minne for livet

Skrevet

Får satse på det... Natta, det er ikke mange timene før jeg skal opp igjen:-)

Skrevet

Ps: Jeg er takk for de - anonym... Ikke samme som den andre anonym...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...