Gå til innhold

Jeg kan ikke fordra mine barns stemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, skjønner ikke poenget ditt jeg... Er det galt å si "mine" barn?

Det gjorde jeg da jeg var gift også! Så en barnefar etter en skilsmisse er "TJENESTEFOLK"

Hva var det du fikk i påskeegget ditt egentlig????

Man kan lære mye om et menneske når man ser hvordan de behandler andre, altså; stemor er ikke et OK menneske!

Har en misstanke at det er en som kanskje kjenner seg veeeldig godt igjen her? Har jeg rett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart du har rett! Det har du da allltid?

Men stemor er et OK menneske, selv om hun ikke fungerer som avlaster for HI.

Det er ikke galt å si "mine" barn. De ER dine, d.v.s. mors. Men så lenge far bor sammen med dem, er de også hans. Etterpå er han bare bf.

Nei, bf er ikke tjenstefolk. Men bf sin rolle er å være mors hjelper og underorndede mot en ganske lav lønn (til mor).

Skrevet

10.32 her. Tror jeg vet det meste om x er og samlivsbrudd...... -og jeg er faktisk stemor....som er veldig glad i mine stebarn, men ikke får lov av mor til å være det... Det er HENNES barn på tross av at de har bodd her i 13 år. De har fått klar melding av sin mor om at jeg ikke bestemmer noe, og de ikke trenger å feks rydde etter seg dersom jeg ber om det. Herlig!!! Sorry om jeg kalte deg idiot, men det kan være greit å gå i seg selv litt og når "alle" er idioter, kanskje det hadde vært greit med et møte og luftet litt mellom alle?? Det hadde vært kjekt her, men det går ikke mor med på..

Du er veldig flink om du greier å skjule hva du mener om stemor... Jeg håper du mener det. Vi er en utsatt rase som i alle år har fått en ufortjent, og i noen tilfeller fortjent, hets :-) Men, det jeg ikke skjønner er hvorfor en stefar som regel blir sett på som en ekstra ressursperson for barna, mens en stemor blir sett på som et helvete??? De fleste av oss er mennesker, og mange av oss har faktisk følelser også. Tro det eller ei. Det er ikke morsomt å prøve å gjøre sitt ytterste for å behandle sine egne, og andres barn likt, og bare få dritt tilbake.

Skrevet

Må bare riste på hodet av 08:57 her. Tydelig at det er noen som er en smule ustabil, og som absolutt ikke burde være involvert med noen andre enn seg selv.. Huff.

HI, kjempetrist å lese om hvordan barna dine blir behandlet av både barnefar og den nye stemoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...