Gå til innhold

Ungene mine fikk dette i påskeegget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he. Var det første som slo meg også." plastic fanastic"

oj oj... tror min familie hadde blitt skikkelig rølp i forhold :-) :-)

Møkkete unger, med bustete hår i HM klær.... og som kooooser seg meg godis i påska.

Men godt vi er forskjellig, mangfold er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ære være HI som faktisk tenker på hva hun tyller i barna :))) Applaus og trampeklapp!! Tenk at jeg fikk faktisk ikke godteri som lite barn, men oppskjært frukt, nøtter osv (noe som var myer dyrere enn godteri da også). I dag spiser jeg det jeg vil, lite søtt og liker faktisk ikke sjokolade, eller fet mat som pommes frites osv. Slipper å bekymre meg for helsen i den grad andre må sjekke blodsukker/blodtrykk og/eller andre livsstilssykdommer... Eller om de passer klærne de brukte sist. Superglad det finnes folk med VETT der ute!!! Og håper at dere som sitter å rakker ned på flinke mammaen som gir sine barn KUN DET BESTE og ett fantastisk utgangspunkt, tenker dere om neste gang dere går i butikken....!!!! Latsabber!!!! ;P

Skrevet

Jeg synes bloggen var befriende overfladisk uten å være kjedelig!

Er så lei av blogger om kun parfyme/sminke/fest.

Eller selvskadere/psykisk syke.

Skrevet

Eller de som henger ut familiemedlemmer/egne barn osv.. uten tanke på hvordan dette kan påvirke dem.

Skrevet

Jeg er stor tilhenger at alle skal få oppdra barna sine som de ønsker. God mor kan man være selv om man gir gulrøtter i påskeegget. Personlig blir hele bloggen og opplegget for designer sterilt og jeg er glad det ikke er jeg som skal leve ditt liv dentinista. Du ville sikkert sagt det samme om mitt.

Riktig god påske til dere alle.

Skrevet

De har det nok ikke prikkfritt overalt. Enkelt å ta med kameraet på en runde i huset hver dag, en eller annen plass må det jo være strøkent:) Og av og til er vel barna pene og rene de og! Og noen ganger prøver vi jo nye oppskrifter! Jeg lager ofte mat fra grunnen av jeg. Og hadde jeg gjort det og tatt bilde av resultatet så hadde det sett like flott ut, jeg tar jo ikke bilde av alt rotet rundt omkring på kjøkkenet ;)

Man ser jo det man vil se, og man viser det man vil vise!

Lett lesing denne bloggen"

Skrevet

Mine barn skal få godter. De skal nemlig læres opp til at man spiser godter på lørdag og på helligdager som i påskeegg og nissestrømpe. Kanskje de da ikke spiser det hver dag, slik som min venninne som fikk rosiner og nøtter til lørdagsgodt når hun var liten.

Skrevet

Mine unger spiser sunt & variert til vanlig, så å få ett påskeegg stappfullt av snop har jeg ingen dårlig samvittighet for :))

Skrevet

uff en gang ikke jeg ville tatt fra ungene mine glede av påskeegg.. og jeg er den mamman som ikke gir 2 åringen min pizza...

Skrevet

Denne bloggen har det vært snakket mye om i det siste, så jeg vil tro at hi bare gjør narr av hun som skriver den. Unødvendig hi!

Skrevet

På den ene siden fikk jeg litt sånn "stepford-wife" feeling av denne bloggen...smilene til de Blenda-hvite ungene virketveldig stive og påtatt, samt at alt var litt for perfekt...og kjedelig;-)

På den annen side syns jeg ikke det i utgangspunktet er noe galt med å la ungene lære seg å glede seg over og kose seg med sunne ting som nøtter og frukt, men alt med måte. Litt vanlig godetri i påskeegget skader jo ikke etter min mening;-)

Skrevet

Kjære for noen usmakelige kommentarer som dukket opp her gjemt bak anonymknappen. Hva er det egentlig å kritisere, bloggen viser bilder av søte unger, kakeoppskrifter, middagsoppskrifter, påskepynt og bilder fra caféturer. Synes de så ut som en koselig familie jeg.

Skrevet

Javisst, hvis du liker det platt og overfladisk så:)

Skrevet

16:45

Ser mer ut som mamma har bedt dem om å smile ja hehehe

Skrevet

Her inne blir man hetset om man deler for mye av seg selv, og plutselig blir man hetset hvis man velger å ha bloggen på et nivå som ikke viser for mye av det personlige. Er alt galt nå?

Skrevet

Jeg syntes bloggen viser masse personlighet. Kald, utrivlig personlighet der barn lever i voksenes verden. Der mor snoper latte og andre uhumskheter mens barna får gnage på en gulrot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...